Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس استان بوشهر از کشف ۵۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) قاچاق به ارزش ۵.۲ میلیارد ریال در یک منزل مسکونی در بوشهر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بوشهر، سردار خلیل واعظی صبح امروز برخورد با اخلا‌گران اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برخورد با اخلالگران اقتصادی یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است که در این راستا تمام فعالیت‌های این حوزه شبانه‌روزی رصد و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره کشف فعالیت اخلالگران اقتصادی در استخراج ارز دیجیتال تصریح کرد: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با پدیده شوم قاچاق و به منظور رونق در بخش تولیدات و کمک به چرخه اقتصادی کشور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر با رصد اطلاعاتی مبنی بر اینکه در منزل مسکونی در بوشهر دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به صورت غیرقانونی نگهداری و استفاده می‌شود.

سردار واعظی با اشاره به کشف 55 دستگاه ماینر از محل مورد نظر خاطر نشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه پس از ورود به این منزل و بازرسی از آن 55 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و 20 قطعه لوازم جانبی را کشف کردند.

11 دستگاه ماینر غیرمجاز استخراج رمز ارز دیجیتال در استان بوشهر توقیف شد بوشهر| 25 دستگاه «بیت کوین» در یک شرکت تولیدی بندر دیر کشف شد بوشهر|مزرعه استخراج ارز دیجیتال«بیت کوین» در دشتستان شناسایی و کشف شد

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به ارزش 5.2 میلیارد ریالی دستگاه‌های کشف شده افزود: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش ماینرهای کشف شده 5 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد و در همین رابطه 4 متهم دستگیر شده است.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استخراج ارز دیجیتال استان بوشهر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محدثی نژاد گفت: پرونده حمل ۲۸ هزار و ۷۰۰ لیتر نفت گاز خارج از ضوابط تعیینی به ارزش ۸ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته محدثی نژاد، شعبه همچنین به دلیل اینکه ارزش وسیله نقلیه بیش از ارزش کالای قاچاق است، حکم به پرداخت هشت میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال معادل ارزش سوخت صادر و متهم را جمعاً به پرداخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی در محور قاین - بیرجند از یک دستگاه تریلی، محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091862

دیگر خبرها

  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز