Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مؤثر کاریابی‌ها در معرفی مشاغل مناسب به کارجویان اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون دو هزار و ۴۷۶ نفر در مراکز کاریابی غیر دولتی استان لرستان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد هزار و ۲۶۲ نفر مرد و هزار و ۲۱۴ نفر زن بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: از دو هزار و ۴۷۶ نفر تعداد ۹۸۷ جویای کار در بخش‌های خدمات، صنعت، خدمات، بخش خصوصی و تعاونی‌های استان به کار گمارده شدند که از این تعداد ۴۳۴ نفر زن و ۵۵۳ نفر مرد بوده‌اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، عنوان کرد: بیشترین کسانی که در مراکز کاریابی استان ثبت نام کردند در رده سنی ۲۵ تا ۳۴ سال قرار داشتند و بیشترین آنها دارای مدرک لیسانس بوده‌اند.

آشتاب، تصریح کرد: ۹۴ نفر از این جویندگان کار فاقد مهارت لازم بودند که به مراکز فنی و حرفه‌ای معرفی شدند که از این تعداد نیز ۶۱ نفر زن و ۳۳ نفر مرد بود.

وی به فعالیت ۱۸ مرکز کاریابی در سطح استان اشاره کرد و گفت: کاریابی‌ها و مراکز مشاوره شغلی غیر دولتی بازوی توانمندی برای دولت در شناسایی فرصت‌های شغلی و تأمین نیروی کار به شمار می‌روند و سهم بالایی در ایجاد اشتغال داشته و با هدف ارائه راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی، تأمین نیرو برای کارفرمایان و معرفی کارجویان آماده به کار در فرصت‌های شغلی فعالیت می‌کنند.

کد خبر 5148437

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان اشتغال ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا شیراز شهرکرد مجلس شورای اسلامی اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران همدان شهرستان کرج واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ابلاغ دستورالعمل دارورسانی از طریق سکوها با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ان‌شاءالله با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو‌های خدمات رسان کشور، به زودی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این خدمت جدید و فناورانه فراهم خواهد شد.»

                       

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • کارگران مشغول کار هستند
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • توضیحات وزیر کار درباره حق مسکن کارگران
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود