Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:57:13 GMT

آیا پایگاه اورژانس هوایی در دوغارون مستقر می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۰۹۸۷

آیا پایگاه اورژانس هوایی در دوغارون مستقر می‌شود؟

گروه استان‌ها- تجربه آتش سوزی در گمرک اسلام قلعه اینک مسئولان را به این رهنمون کرده تا پایگاه اورژانس هوایی در دوغارون راه‌اندازی کنند. - اخبار استانها -

محسن سیاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  مشهدمقدس  اظهار داشت: "پایگاه اورژانس هوایی" با توجه به فعالیت گسترده و انبوه ناوگان حمل و نقل ترانزیت، صادرات و واردات در پایانه مرزی دوغارون و همچنین رفت و آمد سالانه افزون بر یک میلیون مسافر از طریق این گذرگاه مرزی در این منطقه تاسیس و بکار گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاح افزود: تاسیس پایگاه اورژانس هوایی مجهز به بالگرد و کادر امدادی متخصص در دوغارون، به عنوان یک تصمیم قطعی در پی حادثه آتش‌سوزی  وسیع و سنگین در گمرک مرزی اسلام‌قلعه افغانستان، پس از طی مراحل قانونی لازم صورت می‌گیرد. 

جزئیات تازه از انفجار گمرک اسلام‌قلعه/چند بالگرد در تایباد مستقر شدمساعدت مرزبانان ناجا در هنگ مرزی تایباد برای درمان دختربچه افغانستانیروند نگران‌کننده ابتلا به کرونا در تایباد/دورهمی‌های خانوادگی متهم ردیف نخست است

فرماندار تایباد گفت: اقدام فوری برای  تقویت و تجهیز نیروی انسانی و ادوات تخصصی تشکیلات سازمانی و ایستگاه آتش‌نشانی در دوغارون و تایباد دیگر دستور استاندار خراسان رضوی به مسوولان ذیربط در جریان بازدید اضطراری وی از این منطقه مرزی بود. 

وی افزود: سفر اضطراری استاندار خراسان رضوی در نخستین ساعات آتش‌سوزی گمرک اسلام‌قلعه به نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان تاثیر شایانی بر مدیریت مناسب این بحران با شتابدهی امدادرسانی بهنگام داشت که بخش اعظم آن در کشور همسایه صورت گرفت. 

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پایگاه اورژانس هوایی اسلام قلعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل

اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵ در ٢٠٠ مترمربع زمین به همت خانواده شهید صولت رئیسی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید

تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری

وی افزود: برای احداث این پایگاه یک میلیارد و ۶۵٠ میلیون تومان هزینه شد.

اعرابی اضافه کرد: با افتتاح این پایگاه ماموریت‌های شهر اردل تقسیم و خدمات بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته