Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@18:30:21 GMT

ساخت هواپیمای بدون سرنشین در ترکمنستان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۱۰۲۱

ساخت هواپیمای بدون سرنشین در ترکمنستان

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، «قربان قلی بردی محمداف» رئیس جمهور ترکمنستان از مرکز هواپیماهای بدون سرنشین زیر نظر وزارت کشور بازدید کرد.

در این بازدید متخصصین و مسئولین این بخش از وزارتخانه، نمونه‌های مختلفی از پهپادها را نشان و در مورد مشخصات و ویژگی‌ها، حالت پرواز و تجهیزات دستگاه‌هایی که برای بدست آوردن اطلاعات لازم طراحی شده بودند، به بردی محمد اف گزارش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور ترکمنستان همچنین برنامه کلی ساخت مرکز هواپیماهای بدون سرنشین و پروژه‌های تأسیسات پیش بینی شده برای ساخت را مورد بررسی قرار داد.

در این دیدار بر پروژه‌های آشیانه هواپیما و وسایل نقلیه موتوری، دفاتر دارای مرکز کنترل و کنترل خودکار هواپیماها، یک پست رصد و یک پست برق تاکید کردند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: هواپیما ترکمنستان هواپیماهای بدون سرنشین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403) بازار آزاد ارز تهران، نرخ دلار آمریکا به عبور از مرز 60 هزار تومان به دامنه پنجاه هزار تومان کاهش یافته است. روندی که به گفته کارشناسان ارزی و فعالان بازار تحت تاثیر عوامل مختلفی نظیر تخلیه هیجانات و ریسک های سیاسی و منطقه ای، اخباری مبنی بر احتمالاتی مبنی بر شروع مذاکرات هسته‌ای و همچنین آمار خوب صادرات نفتی شکل گرفته است و پیش بینی ها از تداوم آن طی روزهای آتی حکایت دارد.

از سوی دیگر؛ نرخ اسکناس دلار آمریکا در معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران به عنوان نرخ مورد تایید سیاست گذار ارزی به رقم 44359 تومان رسیده است و نرخ حواله دلار این مرکز این 41418 تومان شده است. همچنین قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله 47454 و نرخ حواله یورو نیز 44308 تومان تعیین شده است.

کاهش قیمت دلار در بازار آزاد ارز در حالی است که خبرها از این بازارها نشان می دهد که خریداری در بازار حضور ندارد و بسیاری نیز به دنبال فروش دلارهای خانگی هستند. 

سکه به ۴۰ میلیون نزدیک شد

اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرده است تا ساعت 18 و 30 دقیقه امروز، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با افت یک میلیون و 700 هزار تومانی به رقم 40 میلیون تومان رسیده است که این نرخ نسبت به قله 46 هزار تومانی هفته های اخیر، کاهش معناداری دارد. هرچند علاوه بر افت نرخ ارز، عامل دیگری نیز در ریزش بهای سکه نقش دارد و آن کاهش بهای جهانی طلاست.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم 37 میلیون تومان کاهش داشته است و هر نیم سکه نیز 23 میلیون و 500 هزار تومان ارزش گذاری شده است. هر ربع سکه نیز در بازار تهران 14 میلیون و 300 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • نحوه ساخت آسان یک قفل با میلگرد (فیلم)
  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • دستور رییسی باز هم ناممکن از آب درآمد!/ ساخت هواپیما فعلا شدنی نیست/ تکلیف یک میلیون دلار پولی که صرف شد چه می‌شود؟ (فیلم)
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • تشدید روند کاهشی نرخ‌ها در بازار/ دلار بدون خریدار؛ سکه به ۴۰ میلیون تومان رسید
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • رسانه عبری: چین ارتش اسرائیل را به پهپاد مجهز می‌کند