Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسانی با بیان اینکه ۱۸ کتاب‌فروشی همدان در طرح پاییزه کتاب مشارکت داشتند،گفت: کتاب فروشان با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با توجه به جایگاه کتابفروشان به عنوان یکی از موثرترین حلقه‌های زنجیره نشر در ترویج فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد و گفت: حمایت از کتابفروشان و به دنبال آن تقویت صنعت نشر از اهداف طرح زمستانی کتاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴ برای هدفمندکردن یارانه نشر طرح های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد؛ در این طرح ها کتابفروشی ها می توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند.

 

 وی ادامه داد: در این طرح ها که با نام طرح های فروش فصلی مشهور شده اند، کتابفروشی هایی که شرایط لازم را داشته باشند، پس از ثبت نام، می توانند کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند. 

 

وی بیان کرد: ثبت نام در این طرح از روز گذشته (یکشنبه 26 بهمن ماه) آغاز شده و کتابفروشی‌های استان می‌توانند تا سه‌شنبه (5 اسفندماه) همزمان با سراسر کشور، با مراجعه به سامانه اینترنتی tarh.ketab.ir نسبت به ثبت نام در طرح زمستانه کتاب ۱۳۹۹ اقدام کنند.

 

احسانی  ادامه داد: کتابفروشی‌هایی که در طرح «زمستانه کتاب» مشارکت داشته باشند با یارانه۲5درصدی کتاب های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را به مخاطبان ارائه می کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، از افزایش سقف خرید برای هر خریدار در طرح پاییزه کتاب خبر داد و افزود: سقف خرید برای هر خریدار در طرح زمستانه کتاب۹۹، همچون طرح پاییزه ۲۰۰هزار تومان است و خریداران می‌توانند از ۲5 درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.


وی با بیان اینکه 18 کتاب‌فروشی استان در طرح پاییزه کتاب مشارکت داشتند، خاطرنشان کرد: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، برای تایید شرکت در طرح زمستانه کتاب۹۹ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح زمستانی کتاب مدیر کل ارشاد همدان استان همدان زمستانه کتاب طرح پاییزه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد