Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:12:36 GMT

کاشان میزبان ۲ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۱۴۵۰

کاشان میزبان ۲ شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه کاشان از برگزاری مراسم استقبال، وداع، تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سرهنگ کریم اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به میزبانی کاشان از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مراسم استقبال از این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه از ساعت 18:30 از گلزار شهدای راوند به سمت گلزار شهدای دارالسلام کاشان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در کاشان افزود: این مراسم از ساعت 20 در گلزار شهدای دارالسلام شهرستان کاشان برگزار می‌شود و مراسم تشییع و خاکسپاری نیز روز جمعه از ساعت 15 از ناحیه مقاومت بسیج کاشان به سمت آرامگاه فیض برگزار می‌شود.

پیکر مطهر 5 شهید گمنام در استان مرکزی تشییع می‌شودجزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در نیم‌ور محلات اعلام شد‌تشییع پیکر 2 شهید گمنام در اردستان به روایت تصویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان تمامی مراسمات اعلام شده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، ابراز داشت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در طول برگزاری مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری این دو شهید والامقام الزامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ما مدیون خون‌های به ناحق ریخته شده شهدا است، گفت: باب شهادت همچنان باز است و این فیض عظیم محدود به هشت سال دفاع مقدس نشده است در حالی که خون‌های شهدا ضامن بقای انقلاب و اتصال آن به صاحب اصلی همان حضرت حجت (عج) است.

انتهای پیام/801/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برگزار می شود شهید گمنام دفاع مقدس دو شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079577 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت