Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:12:34 GMT

‌لیگ برتر هندبال | زغال‌سنگ طبس از سد پاس ناجا گذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۱۵۲۶

‌لیگ برتر هندبال | زغال‌سنگ طبس از سد پاس ناجا گذشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در ادامه مسابقات دور برگشت مرحله سوم سی و سومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجموعه ورزشی انقلاب تهران نماینده خراسان‌جنوبی خوش درخشید.

نماینده خراسان‌جنوبی که با هدایت علیرضا بکماز در مسابقات برگشت‌ مرحله سوم این ماراتن ملی قدرتمندانه پا به میدان رقابت‌ها گذاشته است در ادامه با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ از سد تیم پاس ناجا قم گذشت و با کسب ۱۳ امتیاز از ۱۳ بازی در رده پنجم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این زغال‌سنگ طبس در مقابل نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون، تیم صدرنشین جدول گروه M مسابقات که بازی طوفانی را شروع کرده بود با نتیجه تساوی ۲۲ به کسب یک امتیاز به رختکن رفت و شگفتی‌ساز شد.

تنها نماینده خراسان‌جنوبی در دور برگشت از مرحله سوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در مقابل ذوب‌آهن اصفهان به میدان رفت که با نتیجه ۲۷ بر ۲۰ حریف را شکست داد و به دو امتیاز با ارزش دست پیدا کرد.

هندبال زغال‌سنگ طبس در آخرین بازی خود از سری مسابقات دور برگشت مرحله سوم این رویداد ورزشی ساعت ۱۲:۳۰ روز چهارشنبه ۲۹ بهمن‌ماه به مصاف پرسپولیس بهبهان می‌رود.

دور برگشت مرحله سوم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور تیم های صنعت مس کرمان، نیروی‌زمینی شهید شاملی کازرون، پاس ناجا قم، ذوب آهن اصفهان، پرسپولیس بهبهان فراز بام خاییزدهدشت، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان آغاز و تیم زغال سنگ طبس ادامه دارد.

انتهای‌پیام/69014/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر ناجا شهید ذوب آهن اصفهان لیگ برتر هندبال زغال سنگ طبس مرحله سوم دور برگشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر جشن قهرمانی گرفت.

به گزارش ایسنا، در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

صنعت مس کرمان در این هفته با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود با نتیجه ۳۲ بر ۲۴، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

سایر رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال در حال برگزاری است. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان