Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@06:32:44 GMT

آشنایی با سایت مادران و بررسی دسته بندی های آن

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۱۷۴۳

آشنایی با سایت مادران و بررسی دسته بندی های آن

سایت مادران یک سایت تخصصی در زمینه فروش انواع محصولات و سیسمونی نوزاد است که از دسته بندی های متنوع ای تشکیل شده که در هر دسته بندی می توان شاهد محصولات فوق العاده جذاب و کاربردی ای در سیسمونی نوزاد بود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مادران، قصد داریم در این قسمت به معرفی و بررسی سایت مادران و دسته بندی های آن بپردازیم و اطلاعات کاملی را در این خصوص برای شما عزیزان ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا توجه به سیسمونی نوزاد و وسایل آن آنقدر اهیمت دارد؟

کودک و نوزاد شما از زمان تولد تا زمانی که بتواند فعالیت های روزانه خود را خودش انجام دهد، نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد تا بتواند در طول این مسیر، سلامت ظاهری و فیزیکی خود را حفظ کند. در همین خصوص تهیه و خرید انواع لوازم سیسمونی و وسایل ضروری تا حد بسیار بالایی می تواند به سلامت روان و فیزیک کودک شما تاثیر بسیار بالایی داشته باشد.

آشنایی با دسته بندی های سایت مادرآن و محصولاتی که در این سایت وجود دارد!

سایت مادران یک سایت مرجع و کامل از محصولات مورد نیاز در زمینه سیسمونی و محافظت از سلامت کودک است که چنانچه به سایت Madaraan.ir مراجعه کنید می توانید شاهد تنوع بی نظیری از این محصولات در دسته بندی های متنوع و خاصی باشید.

در حالت کلی سایت مادران از  دسته بندی های متنوع و منحصر به فردی تشکیل شده است که در هر دسته بندی می توان شاهد محصولات خاص و منحصر به فردی بود.

از این رو در ادامه به معرفی و بررسی دسته بندی های این سایت می پردازیم و شما را با محبوب ترین محصولات این سایت آشنا می کنیم. از مهم ترین دسته بندی های این سایت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آشنایی با وسایل غذاخوری

وسایل غذاخوری یکی از پرمصرف ترین وسایل برای نوزادان محسوب می شود که به دسته بندی های متنوع ای همچون شیشه شیر، سر شیشه، پستانک، لیوان آب خوری، فلاسک نوزاد، قابلمه کودک، دندان گیر و... تقسیم بندی می شود که هرکدام از آن ها مزایای مصرف قابل توجه ای را با خود به همراه دارند.

اگر از علاقه مندان به تهیه وسایل غذاخوری هستید، حتما به این بخش از وبسایت مادران مراجعه کنید.

آشنایی با محصولات بهداشت و حمام

از دیگر دسته بندی های سایت مادران که تنوع محصولات آن به شدت بالاست، دسته بندی محصولات بهداشت و حمام می باشد که این دسته بندی تاثیر مستقیمی بر سلامت کودک شما دارد. از این رو توجه به محصولات این دسته، بیش از پیش توصیه می شود.

 از مهم ترین محصولاتی که در این دسته قرار دارد، می توان به شوینده لباس نوزاد، لوسیون، شامپو نوزاد، کرم سوختگی، زیر انداز تعویض پوشک، شورت آموزشی، کرم مرطوب کننده، مینی واش، وان نوزاد، توالت (تبدیل)فرنگی کودک، مایع استریل شیشه شیر، کلاه حمام، حوله نوزادی، عطر نوزاد، تب سنج، خشک کن، دستمال مرطوب و... اشاره نمود که با مراجعه به سایت مادران می توانید با تمامی این محصولات آشنا شوید.

آشنایی با دسته بندی محصولات ایمنی

کودکان مدام در حال بازی گوشی هستند و این موضوع می تواند بر روی سلامت آن ها کاملا تاثیر مخربی بگذارد چرا که کودکان بسیار بازیگوش بوده و همواره به دنبال کشف نقاط جدیدی هستند.

از این رو در این دسته از سایت مادران می توان محصولاتی را مشاهده نمود که به صورت تخصصی بر روی ایمنی آن ها تاثیرگذار خواهند بود. از جمله این محصولات می توان به ضربه گیر سر کودک، زانو بند کودک، محافظ لبه و گوشه، محافظ پریز و گاز، قفل درب، کشو و کابینت، نرده محافظ، غلت گیر، تب سنج اشاره نمود.

توجه به دسته بندی محصولاتی که بر روی حمل و نقل کودک تاثیر گذار هستند.

از دیگر دسته بندی های سایت مادران می توان به آن دسته از محصولاتی اشاره نمود که فرایند حمل و نقل را برای والدین به میزان قابل توجه ای آسان می کند. این محصولات نیز در انواع متفاوتی موجود هستند که از محبوب ترین آن ها می توان به آغوشی نوزاد، صندلی ماشین کودک، ساک لوازم نوزاد، ساک حمل نوزاد، قنداق سوئیسی، قنداق فرنگی اشاره نمود.

پوشک

پوشک ها از مهم ترین محصولاتی هستند که والدین همواره توجه کافی و دقیقی به آن ها دارند. از این رو استفاده از آن ها در مقایسه با سایر محصولات دیگر شرایط و ضوابط خاص خود را دارد که در مقالات آینده به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت اما پوشک ها در وبسایت مادران در تنوع زیادی همچون پوشک جان ب ب، پوشک پریما، شورت آموزشی تقسیم بندی می شوند.

جمع بندی و سخن آخر...

البته این موارد تنها دسته بندی های سایت مادران نبود! بلکه دسته بندی های این سایت بسیار متنوع تر از آن چیزی است که در این متن به آن ها اشاره نمودیم، با این حال با مراجعه به این سایت می توانید اطلاعات کامل تری در این خصوص دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیسمونی نوزاد سایت مادرآن دسته بندی های سایت سایت مادران اشاره نمود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان

ابراهیم کوهکن مسئول بانک خون رویان هرمزگان گفت: در این مدت ۳۲ نمونه موفق در بانک خون بند ناف نوزاد استان ذخیره شده است.

 کوهکن افزود: پارسال ۵۰۰ نمونه موفق بند ناف نوزاد در بانک خون استان ذخیره سازی شد که نسبت به سال پیش از آن ۵۶ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه بانک خون بند ناف رویان هرمزگان از سال ۸۸ در استان راه‌اندازی شد، گفت: هزینه نگهداری خون بند ناف نوزادان در هنگام قرارداد ۱۰ میلیون تومان در دو قسط با فاصله زمانی ۳ ماه است و هزینه سالانه ذخیره آن ۵۶۰ هزار تومان است.

مسئول بانک خون رویان هرمزگان با اشاره به اینکه زمان نگهداری خون بند ناف نوزاد۲۰ سال است، افزود: از خون بند ناف نوزاد برای درمان بیماری‌های مانند تالاسمی، سرطان‌های خونی، اوتیسم، بهبود فلج مغزی، دیابت و آلزایمر استفاده می‌شود.

کوهکن گفت: مراکز بانک خون بند ناف نوزاد در همه‌ی بیمارستان‌های هرمزگان مستقر هستند.

وی افزود: مادران باردار می‌توانند از ابتدای ماه نهم بارداری در این مراکز نام نویسی کنند.

مسئول بانک خون رویان هرمزگان گفت: خون باقیمانده در بند ناف و جفت نوزاد سرشار از سلول‌های بنیادی بسیار پرتوان و زنده است که بر اثر تکثیر‌های پی‌درپی دچار پیری نمی‌شوند و با تزریق و یا جایگزینی این سلول‌ها می‌توان به بهبودی سلول‌های آسیب‌دیده کمک کرد.

کوهکن افزود: نمونه گیری از دندان‌های شیری و مایع‌های آمنیوتیک جفت از برنامه‌های امسال بانک خون رویان هرمزگان است.

وی گفت: از پرده آمنیوتیک برای درمان زخم‌های سوختگی و زخم‌های عمیق استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • آشنایی با کابل نسوز
  • چاپ جعبه مقوایی اختصاصی در تیراژ بالا از کجا بخریم
  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان