Web Analytics Made Easy - Statcounter

از محیط بان عبدالله عباسی بعنوان محیط بان نمونه تالابی کشور در پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ بزرگداشت پنجاهمین سالگرد انعقاد کنوانسیون رامسر و روز جهانی تالاب ها، با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و متخصصان داخلی و خارجی، سه شنبه 28 بهمن ماه جاری (به صورت حضوری و آنلاین) در سالن همایش های بین المللی این سازمان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این مراسم از محیط بان عبدالله عباسی به عنوان یکی از سه  محیط بان نمونه تالابی برتر کشور در سال 1399 تقدیر و جایزه محیط بان نمونه  تالابی کشور  به ایشان اهدا گردید.

همچنین در این همایش با حضور معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از کتابهای جدید با موضوع تالاب و نیز تمبر پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر رونمایی  شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پنجاهمین سالگرد کنوانسیون رامسر تالابی کشور محیط بان نمونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد

حاتمی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های اخیر به تالاب کجی نمکزار نهبندان جانی دوباره داد و با ۸۰ درصد آبگیری زنده شد.  

تالاب کجی نمکزار نهبندان با وسعت ۵۷۷ هکتار محدوده آبگیر که در داخل پناهگاه حیات وحش کجی نمکزار نهبندان واقع شده، از سوی حفاظت محیط زیست مدیریت می‌شود.

این تالاب در فصل زمستان و پاییز همه ساله پذیرای صد‌ها قطعه پرنده مهاجر از نوع آبزی، کنار آبزی و همچنین میزبان برخی پرندگان خشکزی که قسمتی از سال حیاتشان وابسته به شرایط زیستی تالاب است، می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • این لک لک ها اهالی را مجبور به خانه سازی می کنند
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند