Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از مراجع عظام تقلید به پرسشی پیرامون «منع حضور همسر در فضای مجازی از سوی شوهر» پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، چندتن از مراجع عظام تقلید به پرسشی پیرامون «منع حضور همسر در فضای مجازی از سوی شوهر» پاسخ دادند که پاسخ آنان بدین شرح است:

در این سؤال آمده است: آیا شوهر می تواند همسرش را از حضور در فضای مجازی منع کند؟

در پاسخ آیت الله صافی گلپایگانی آمده است: شوهر نمی تواند همسرش را از حضور در فضای مجازی منع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته می تواند هزینۀ اینترنت او را پرداخت نکند.

پاسخ آیت الله شبیری نیز حاکیست: اگر استفاده از این شبکه ها مستلزم تصرف در اموال همسر باشد، نمی تواند بدون رضایت وی استفاده کند. در غیر این صورت، هرچند اطاعت از شوهر در چنین موردی شرعاً واجب نیست؛ ولی مناسب است زوجین با کمک هم، فضای صمیمی زندگی را حفظ و تقویت کنند و از ایجاد خلل در زندگی با اموری که ضرورتی ندارد، ممانعت کنند.

همچنین آیت الله سیستانی در پاسخ این سوال بیان کرد: شوهر نمی تواند همسرش را از حضور در فضای مجازی منع کند، مگر اینکه از اموال و دارایی های او استفاده کند.

در پاسخ آیت الله مکارم شیرازی به این سوال نیز آمده است: در مواردی که کاری بر خلاف شرع انجام می شود، با زبانی نرم و مهربان، ایشان را از آن نهی نمایید. ضمن اینکه لازم است از اموری که موجب اختلاف می شود، خودداری شود.

آیت الله نوری همدانی در پاسخ بیان کرد: توصیه می شود در این امور به مقتضای خواست شوهر عمل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فضای مجازی فضای مجازی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بعد از به شهادت رساندن دست کم ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر - صهیونیست‌ها سراغ آخرین پناهگاهِ یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از اهالی غزه در رفح رفتند.

به گفته یونیسف ۶۰۰ هزار کودک در رفح سرگردان مانده اند. حملات زمینی و هوایی صهیونیست‌ها به رفح، ده‌ها شهید بر جا گذاشته که شماری از آنها کودکان هستند.

مقامات سازمان ملل اعلام کردند صهیونیست‌ها مانع از ورود آنها و پزشکان به رفح شده اند و از سوی دیگر انروا با اشاره به بستن مسیر ورود محموله‌های اقلام حیاتی به غزه، این اقدام را بستن شریان حیاتی این باریکه توصیف کرد. حماس که دیروز از پذیرش توافق آتش بس خبر داده بود، تهاجم نظامی صهیونیست‌ها را با هدف خنثی کردن مذاکرات آتش بس ارزیابی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حکمرانی فضای مجازی نباید به دست دشمنان بیفتد
  • رئیس دیوان عالی کشور گفت: فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • فضای مجازی یکی از بسترهای مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • فضای مجازی بستر مقابله دشمن با ارزش‌های اسلامی است
  • رئیس دیوان عالی کشور : در فضای مجازی باید از ارزش های اسلامی دفاع کنیم
  • در فضای مجازی باید از ارزش‌های اسلامی دفاع کنیم
  • داغ شدن هشتگ رفح در فضای مجازی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • الفاظ رکیک سپهر حیدری پس از ممنوعیت حضور دختران پرسپولیسی در ورزشگاه
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!