Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان اهر از افتتاح اولین و بزرگترین مجتمع آب‌درمانی یئل سویی این شهرستان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

حسن باقرپور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با اتمام و بهره برداری از فاز اول مجتمع آب درمانی شهرستان اهر به مساحت ۹۵۰۰ متر مربع و با هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال تا پایان سالجاری، بلافاصله فاز دوم آن نیز با اعتبار اولیه حدود ۳۰۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان اهر از نظر توسعه صنعت گردشگری، دارای ظرفیت‌های فراوانی است که حمایت مسئولان در کنار خودباوری می‌تواند موجبات پیشرفت و توسعه را برای صنعت گردشگری این شهرستان فراهم کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان اهر گفت: متاسفانه در بحث گردشگری هنوز به باورهای مطلوب نرسیده‌ایم و این باعث شده بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌ها در حوزه گردشگری بی‌نتیجه یا به سختی  به مرحله اجرا در بیاید.

وی با اشاره به اتمام فاز اول پروژه آب‌درمانی یئل سویی اهر و افتتاح آن در اواخر اسفند، افزود: امیدواریم این حرکت نقطه جهشی برای ایجاد پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ دیگر در حوزه گردشگری شهرستان باشد و پروسه افتتاح این پروژه در واقع حرکتی است از مرحله سرمایه گذاری به مرحله گردشگری که با پیگیریهای مکرر سرمایه گذار، اصحاب رسانه و همراهی مسئولان این امر محقق شده و در آستانه افتتاح این پروژه هستیم.

وی با قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی مجتمع آب‌درمانی یئل سویی در پیگیری و تکمیل فاز اول پروژه، خواستار حمایت همه جانبه مسئولان، اصحاب رسانه و قلم در پیشرفت و توسعه بیشتر این طرح بزرگ و همچنین پروژه‌های مشابه در این شهرستان شد.

وی افزود: مجتمع آب‌درمانی یئل سویی از بسته‌های سرمایه گذاری ارائه شده در دومین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری شهرستان اهر بود که خردادماه سال ۹۳ احداث آن کلید خورد و خوشحال هستیم که امسال شاهد افتتاح فاز اول آن خواهیم بود.

عزیز فلاحی، سرمایه گذار این پروژه نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با تشکر از حمایت‌های مسئولان به ویژه رئیس و همکاران اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان اهردر اجرای این طرح، گفت: این پروژه با هدف توسعه بخش گردشگری و ایجاد شورو نشاط بین هموطنان ایجاد شده است.

وی با اشاره به احداث این مجتمع در مسیر پرتردد و خوش آب وهوای جاده اهر-مشگین شهر که از جمله مسیرهای گردشگری دو استان "آذربایجان شرقی و اردبیل" است، افزود: با افتتاح فاز اول این پروژه و خدمت رسانی به مسافران و همشهریان، به زودی فاز دوم آن نیز با هدف ایجاد مراکز تفریحی، خدماتی، رستوران، پارک بازی و... به زودی آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این راستا نیازمند همکاری و حمایت‌های مسئولان، متفکران و صاحبان ایده هستیم.

به گزارش ایسنا، مجتمع آب‌درمانی یئل سویی در کنار چشمه معدنی یئل سویی اهر واقع شده که از جاذبه‌های مجموعه گردشگری مشرق اهر شامل پارک جنگلی فندقلو، تالاب گوندوغدی، چنارهای کهنسال یوزباشلو و زگلیک و... است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گردشگري آذربايجان شرقي میراث فرهنگی گردشگری شهرستان شهرستان اهر فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، آیین رونمایی از «یزد ستاد» سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان برگزار شد.

این سامانه که به صورت ۷ زبانه عرضه شده، قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد و در حال حاضر ۱۲۸ پروژه در آن تعریف شده است.

گفتنی است؛ سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و تمامی اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری نیاز دارند، را به دست آورند.

کد خبر 6093220

دیگر خبرها

  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن