Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:13:32 GMT

روند ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۲۰۶۳

روند ثبت سفارش در خشکشویی آنلاین چگونه است؟

کالای خواب و پتو، البسه‌های گرانقیمتی همچون لباس عروس یا لباس‌های مجلسی و پشمی و حتی پرده‌ها نیز با سرویس‌های خشکشویی آنلاین تمیز و پاکیزه خواهند شد و نکته مهم اینکه به بافت پارچه آن‌ها آسیبی وارد نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام  لاوسته ۲۴، دنیای امروز با اینترنت و ارتباطات سریع و نزدیک در هم آمیخته شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحول دنیای امروز به قدری سریع انجام شد که بسیاری از افراد اطلاع چندانی از نحوه استفاده از امکانات آن ندارند.

به همین خاطر باید جهت استفاده از این امکانات، آموزش‌های مناسبی وجود داشته ‌باشد. این موضوع در مورد خشکشویی‌های آنلاین و اینترنتی که از یک نرم‌افزار یا اپلیکیشن‌های مختلف استفاده می‌کنند نیز صدق می‌کند. در این نوشته به روند ثبت سفارش در این نوع از خشکشویی‌ها اشاره می‌شود.  

از این به بعد پاکیزگی تعطیلی ندارد!

این روزها تعداد کسانی که دغدغه‌های کاری آن‌ها اجازه انجام امور روزمره را از آن‌ها گرفته ‌است، کم نیست. زمانی که زندگی پرمشغله‌ای دارید احتمالا تنها روزهای تعطیل فرصت می‌کنید که کمی به پاکیزگی خانه توجه کنید.

متاسفانه خشکشویی‌های سنتی در روزهای تعطیل فعالیت نمی‌کنند؛ اما نگران نباشید، نیازی نیست که خودتان دست به کار بشوید و روز تعطیل خود را نیز در حال کار و شست‌وشو باشید.

از این به بعد با خشکشویی آنلاین پاکیزگی تعطیلی ندارد. این مراکز با یک برنامه در هر ساعت از شبانه‌روز به شما این امکان را می‌دهند که سفارشات خود را ثبت کنید و حتی با پیک و بدون مراجعه حضوری آن‌ها را ارسال کنید. برای استفاده از این امکانات تنها باید به روند ثبت سفارشات آگاهی کامل داشته باشید و آن‌ها را دنبال کنید.

دانلود برنامه و نصب آن

برنامه‌هایی که روی تلفن همراه نصب می‌شوند با نام اپلیکیشن شناخته می‌شوند. خشکشویی‌های اینترنتی از این نوع از برنامه‌ها استفاده می‌کنند، به این خاطر که تلفن همراه همیشه و همه جا در کنار افراد است. این برنامه‌ها واسط گرافیکی مناسبی دارند و به زبان فارسی هستند؛ به همین خاطر کارکردن با آن‌ها آسان است.

جهت استفاده از این اپلیکیشن‌ها تنها کافی است که نسخه مناسب با سیستم‌عامل تلفن همراه خود را از وبسایت مربوط به خشکشویی دانلود کنید. پس از دانلود فایل نصب، با چند کلیک یا لمس ساده روی تلفن همراه، و صرف چند دقیقه کوتاه، اپلیکیشن روی تلفن همراه شما نصب خواهد شد.

این برنامه امکان استفاده از سرویس‌های پرطرفداری همچون خشکشویی لباس، خشکشویی پرده، خشکشویی پتو و خشکشویی کت و شلوار را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اجرای برنامه و ثبت اطلاعات

جهت اجرای برنامه و ثبت سفارشات، اپلیکیشن از کاربر اطلاعاتی را درخواست می‌کند که نخستین مورد آن شماره تلفن است. برنامه معمولا پس از دریافت شماره تلفن، کدی را برای کاربر ارسال می‌کند که این کد کلید ورود به برنامه است. پس از ورود کدی که به خط تلفن شما پیامک می‌شود، صفحه اصلی برنامه برای شما باز خواهد شد.

پیش‌نیاز استفاده از قسمت‌های مختلف برنامه این است که اطلاعات خود را به‌درستی در آن وارد کنید. این اطلاعات شامل نام، نام‌خانوادگی، ایمیل و آدرس دقیق پستی شماست. آدرس دقیق شما در بین تمامی مشخصات از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. به این خاطر که پیک خشکشویی به این آدرس نیاز دارد که جهت دریافت و تحویل سفارشات به آن مراجعه کند.

آسان و سریع سفارش را ثبت کنید

از جمله مهم‌ترین مزایا استفاده از خشکشویی اینترنتی نسبت به انواع سنتی همین سهولت در ثبت سفارشات است. برای این کار در روش‌های جدید حتی نیاز نیست از روی کاناپه تکان بخورید.

سرویس‌های مختلفی در برنامه وجود دارند که شما قادر به انتخاب آن‌ها هستید. اگر لباسی دارید که پارچه مخملی، پشمی یا ابریشمی دارد شما باید از گزینه خشکشویی لباس استفاده کنید.

به احتمال زیاد برچسب پشت یقه را که اطلاعات شست‌وشو روی آن نوشته شده ‌است کنده‌اید. بنابراین هیچ اطلاعاتی در مورد پارچه در اختیار ندارید و بهتر است که در مورد این پارچه‌های حساس به خشکشویی‌ها اعتماد کنید.

شستن پرده‌های حریر، زبرا، مخمل و طرح‌دار در منزل اصلا ایده خوبی نیست. به جای این کار از سرویس خشکشویی پرده را ثبت کنید.

سفارشات با ساعت شما تنظیم می‌شوند

امکان دارد که یک مسافرت کاری یا ناگهانی در هفته آینده درست همان روزی که احتمال مراجعه پیک وجود دارد برای شما اتفاق بیفتد. شاید هم فقط روز یا ساعت خاصی در منزل باشید. این احتمالات همیشه وجود دارند. خشکشویی‌های آنلاین معمولا این امکان را در هنگام ثبت سفارش فراهم می‌کنند که مشتریان زمان دریافت کالاها را مشخص کنند.

با این امکان پیک رایگان خشکشویی در هر زمانی که شما بخواهید، سفارشات را تحویل می‌دهد یا برای دریافت آن مراجعه می‌کنند و درواقع خود را با ساعت شما تنظیم خواهند کرد.

انجام هرکاری از راهش

استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا شاید در نگاه اول بسیار عجیب و غریب و سخت به نظر برسد اما اگر به روند انجام آگاهی داشته ‌باشید، از راحتی استفاده و فواید آن لذت می‌برید. امروزه خشکشویی‌های آنلاینی همچون لاوسته ۲۴، با استفاده از اپلیکیشن‌های تلفن همراه، امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه‌روز را برای مشتریان فراهم کرده‌اند.

روند ثبت سفارش در این اپلیکیشن‌ها به این صورت است که ابتدا باید نرم‌افزار مناسب تلفن همراه خود را از سایت خشکشویی دانلود کنید. پس از ثبت شماره تلفن خود و وارد کردن کد پیامک شده وارد برنامه خواهید شد. از این پس بدون محدودیت زمانی قادر به ثبت سفارشات خشکشویی خواهید بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خشکشویی آنلاین خشکشویی پرده خشکشویی روند ثبت سفارش ثبت سفارش اپلیکیشن ها ثبت سفارشات خشکشویی ها تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال

مسیح کشاورز در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: اواخر سال ۱۴۰۱ و سال گذشته قیمت هرکیلو برنج ایرانی به ۱۵۰ هزارتومان رسید که براین اساس تفاهم نامه ای میان انجمن  و استانداران گیلان و مازندران منعقدشد که با حذف واسطه ها و دلالان، برنج به طور مستقیم خریداری می شود که براین اساس قیمت هرکیلو برنج هاشمی به ۸۰ هزارتومان و ارقام پرمحصول کمتر از این نرخ رسید که همین امر منجر به رونق بازار شد.

به گفته او، سال گذشته با وجود رونق بازار برنج ایرانی، معاون اول رئیس جمهور بعد از دوره ممنوعیت دستور دادند که ثبت سفارش برنج در راستای حمایت از تولید داخل انجام نشود که براین اساس در ۲ ماهه پایانی سال گذشته ثبت سفارش بسته شد.

کشاورز ادامه داد: رونق تولید داخل منجر به عرضه برنج ایرانی در بازار شد به طوریکه دیگر محصولی در انبارها باقی نماند و از طرفی برای ۲ماهه ابتدای امسال تنها ۱۳۰ هزارتن برنج برای واردات ثبت سفارش شده که در نهایت کمبود عرضه منجر به نوسان قیمت در بازار شده است که استمرار این روند، بازار برنج در سال جدید هم تحت تاثیر خود قرار می دهد. 

دبیر انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج ایرانی قیمت کنونی هرکیلو برنج هاشمی را ۱۱۰ تا ۱۵۰ هزارتومان، برنج پرمحصول بر پایه ۸۰ هزارتومان و ارقام برنج هندی و پاکستانی در محدوده ارقام پرمحصول اعلام کرد.

او گفت: با توجه به آنکه حداکثر تولید برنج ایرانی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن خواهد بود، از این رو برای رسیدن بازار به ثبات انتظار می رود تا قبل از دوره ممنوعیت ۸۰۰ هزارتن تا یک میلیون تن برنج وارد کشور شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • ثبت سفارش ۱۳۰ هزارتن برنج در ۲ ماهه ابتدای سال
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟