Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@20:52:34 GMT

با متخلفان حوزه مسکن برخورد می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۲۱۲۸

با متخلفان حوزه مسکن برخورد می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان گفت: ۲۸ هزار و ۶۹۱ نفر در استان زنجان در طرح اقدام ملی مسکن نام نویسی کردند که ۱۴ هزار نفر آن‌ها واجد شرایط بودند و مشکل تأمین مسکن برای احداث واحد‌ها نداریم.


او  بااشاره به اینکه کسانی که در این طرح شرکت کرده اند خواست تا فریب کسانی که قصد دارند بازار مسکن را متلاطم کنند نخورند، گفت:  چرا که در استان زنجان به هیچکس اجازه دخالت در حوزه مسکن را نمی‌دهیم و با افرادی که به دنبال منافع شخصی خود هستند و با ایجاد اختلال در بازار قصد دارند به خواسته‌های خود برسند برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای مسکن استان زنجان همچنین از اعضا خواست با تشکیل تیم‌های تخصصی کاری مشائل و مشکلات را قبل از جلسات بررسی کنند و برای تصمیم و تصویب نهایی در شوراء مطرح کنند.


استاندار زنجان گفت: اگر در حوزه عمرانی و به ویژه اجرای طرح اقدام ملی مسکن می‌خواهیم موفق شویم باید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید الگو باشد چرا که در آن ستاد تمام تصمیم‌های مهم در میدان گرفته شود و در حوزه مسکن نیز باید هر ۲هفته یکبار با حضور میدانی همه عوامل دخیل در این حوزه گزارش داده شود.


او ادامه داد: اگر در حوزه مسکن نظارت‌ها جدی باشد شاهد تخلف و سودجویی عده‌ای خاص نخواهیم بود.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار زنجان مسکن ملی حوزه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، داود مهرگان افزود: ساعت ۱۸:۲۸ شامگاه گذشته برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق توسط مردم به ندای امداد اطلاع داده شد. وی یادآوری کرد: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت. مهرگان از وقوع تصادف دیگری ساعت ۲۳:۵ در کیلومتر پنج قیدار به کرسف خبر داد و اظهارداشت: در این سانحه پژوه ۴۰۵ با ستون پل برخورد کرده و ۲ سرنشین در دم جان باختند.

وی ادامه داد: نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

مهرگان، پایان عملیات را ۴۰ دقیقه بامداد شنبه بیان کرد. معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096242

دیگر خبرها

  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • ۱۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در زنجان برای نهضت ملی مسکن تامین شد
  • تأمین هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای طرح‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت