Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مریم امیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از مجموع کرونایی‌های پذیرش شده ۷۵ بیمار در مراکز درمانی کاشان و ۱۱ بیمار در آران و بیدگل بستری هستند.

وی با اشاره به ثبت ۱۴ مورد جدید ویروس کرونا در کاشان و آران و بیدگل ادامه داد: شمار آزمایش مثبت کرونا در این منطقه به ۱۳ هزار و ۹۷۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط ‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کووید ۱۹ در شهرستان کاشان جان باخت.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ نفر با علایم ویروس کرونا در مرکزهای درمانی کاشان پذیرش شدند، افزود: مرکزهای درمانی آران و بیدگل نیز در این مدت چهار نفر با علایم ویروس کرونا پذیرش کردند.

به گفته وی، از اسفند ۱۳۹۸ تاکنون ۱۳۲ هزار و ۵۸۷ نفر به مرکزهای بستری، تشخیص سرپایی و درمانی شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان مراجعه کردند.

امیدی اضافه کرد: در این مدت، هشت هزار و ۵۱۰ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل ترخیص شدند.

سیدعلی رضا مروجی رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان چهارشنبه هفته جاری به خبرنگاران گفته است: شمار بستری‌های ناشی از ویروس کرونا در دهه دوم بهمن امسال به نسبت دهه نخست این ماه ۶۵ درصد افزایش یافته و بسیار خطرناک است.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

وضعیت کرونایی کاشان و آران و بیدگل زرد است.

ویروس کرونا  اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» کشور چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در این کشور اعلام کرد.

ویروس کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) در نهایت به همه کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی توصیه‌ شده است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا کاشان آران وبیدگل پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا کاشان آران وبیدگل کرونا کاشان آران وبیدگل اخبار کنکور کاشان و آران و بیدگل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

به نقل از ایسنا، میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902493

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • هشدار هواشناسی کاشان نسبت به وزش باد شدید
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود