Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-26@08:14:58 GMT

سودهی پتروشیمی تایلند افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۲۴۰۴

سودهی پتروشیمی تایلند افزایش یافت

سود خالص سه ماهه چهارم پتروشیمی PTTGC تایلند با افزایش قیمت محصولات به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

به گزارش «انرژی امروز» از ICIS، پتروشیمی PTT گلوبال تایلند اعلام کرد در سه ماهه چهارم سال گذشته میلادی با افزایش 3 درصدی فروش محصولات این شرکت نسبت به سال قبل از آن سود خالص این پتروشیمی به 6.41 میلیارد بات تایلند (Thai baht) رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به طور کلی در طول سال 2020 به دلیل کاهش تقاضای ناشی از شیوع پاندمی کرونا، کل فروش 20 درصد کاهش نشان می دهد.

شرکت اعلام کرده است که EBITDA  (سود قبل از بهره، مالیات، استهلاک کالا و استهلاک وام) این شرکت در سه ماهه چهارم سال 2020 حدود 12 درصد افزایش یافته است. در بازه زمانی مشابه در سال 2019 این سود فقط 5 درصد افزایش یافته بود.

این میزان سوددهی به دلیل تولید اولفین و مشتقات حاصل آمده است.

تجارت اولفین و مشتقات این شرکت در این بازه زمانی به افزایش 23 درصدی EBITDA منجر شده که بیش از دو برابر سود 10 درصدی سال قبل از آن بوده است.

Thailand’s PTTGC برچسب هاEBITDA  (سود قبل از بهره مالیات استهلاک کالا و استهلاک وام) بات تایلند (Thai baht) پتروشیمی PTTGC تایلند تایلند

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: بات تایلند Thai baht پتروشیمی PTTGC تایلند تایلند آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

 مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد تا مانع بزرگ برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در رقابت‌های آسیایی برداشته شود.

به گزارش تسنیم، مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

به گزارش تسنیم، بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سخنگوی کمیسیون اصل نود: تخلفات عمده‌ای در بخش خصوصی سازی انجام می‌شود روحانی: واگذاری استقلال و پرسپولیس حتما انجام شود

دیگر خبرها

  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند