Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استقلال در جمع هواداران معترض گفت: اگر استقلال با رفتن من درست می‌شود، می‌روم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وضعیت نامشخص کادر فنی استقلال و شایعات اخیر سبب شد تا برخی از هواداران استقلال امروز تجمع کنند. هواداران استقلال از ابتدای تمرین جلوی درب ورزشگاه راه آهن تجمع کردند و خواستار حضور در سر تمرین استقلال بودند که انتظامات ورزشگاه این اجازه را به آنها نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان تمرین پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال در جمع هواداران معترض در محل تمرین امروز حضور یافت و با آنها صحبت کرد.

شماری از هواداران معترض تیم فوتبال استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان در ورزشگاه راه‌آهن حضور داشتند با پرویز مظلومی، سرپرست تیم استقلال به او گفتند چرا وضعیت استقلال خوب نیست که سرپرست آبی‌پوشان اظهار داشت: اوضاع خراب است و خودمان بیشتر از همه ناراحت هستیم.

وی در واکنش به صحبت‌های هواداری که گفت؛ "دروغ می‌گویید که از وضعیت استقلال ناراحتید" گفت: این حرف را نزنید. خدا شاهد است از صبح تا شب مشغول تلاش هستیم. ما زندگی‌مان را برای استقلال گذاشته‌ایم. چرا فکر می‌کنید ما یا فکری از وضعیت استقلال ناراحت نمی‌شویم؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال در مورد درخواست هواداران برای رفتن از این تیم گفت: اگر من بروم، استقلال درست می‌شود؟ اگر درست می‌شود، می‌روم!

در واکنش به این جمله مظلومی هواداران معترض در ادامه از مظلومی خواستند که این همه ماندن در استقلال بس است و بهتر است برود!

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هواداران معترض درست می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  

تمرین دیروز (دهم اردیبهشت) استقلال یک میهمان ویژه داشت. محمود فکری، سرمربی سابق و کاپیتان اسبق آبی‌ها در تمرین حضور پیدا کرد و با جواد نکونام گفتگو کرد. با توجه به موضع گیری‌های پیشین محمود فکری نسبت به جواد نکونام، حضور امروز او در تمرین و عکس یادگاری با نکونام تعجب هواداران را در پی داشت، اما این موضوع می‌تواند به معنی کنار رفتن کدورت‌های گذشته باشد.

 

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. 

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

tags # استقلال ، جواد نکونام سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دانشجویان معترض ساختمان دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • تعلیق دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا
  • دانشجویان معترض با شعار "انتفاضه" ساختمان اداری دانشگاه کلمبیا را تسخیر کردند (+عکس)
  • واکنش دانشگاه کلمبیا به «مقاومت» دانشجویان/ معترضان تعلیق شدند!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • هشدار دانشگاه کلمبیا به دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی