Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:05:16 GMT

بسیج مایه یاس و ناامیدی دشمنان شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۳۰۶۳

بسیج مایه یاس و ناامیدی دشمنان شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ملک شاهکوهی در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان گمیشان اظهارکرد: پایگاه های مقاومت بسیج سرپنجه ها و نقطه اتصال مستقیم سپاه با مردم هستند و من امروز به حضور در بین شما افتخار می کنم.

وی افزود: تاریخ ۴۲ ساله انقلاب اسلامی نشان داده هرجا فرهنگ بسیج را سرلوحه کار قرار دادیم و مردم وارد صحنه شدند مشکلات رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک شاهکوهی بیان کرد: در ماجرای دفاع از حرم وحدت یکپارچه شیعه و سنی را در مبارزه با وحوش داعشی به چشم دیدیم که چگونه دوشادوش هم ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: استان ما یکی از مصادیق وحدت مثال زدنی اهل سنت و اهل تشییع در سطح کشور بوده و گفتمان بسیجی شما مایه یاس دشمن است.

وی اضافه کرد: باید به این باور برسیم که هرکس دل در گرو انقلاب داشت بسیجی است ولو اینکه در پایگاه بسیج ما پرونده عضویت نداشته باشد.

کد خبر 5148622

منبع: مهر

کلیدواژه: گمیشان سپاه نینوا گلستان علی ملک شاهکویی ویروس کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا شیراز شهرکرد مجلس شورای اسلامی اردبیل شهرستان کرج مشهد همدان لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلًا کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإِذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ.» 
ترجمه: آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش مى‌دهد؛ و خدا مَثَلها را براى مردم مى‌زند، شاید که آنان پند گیرند.

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشّان بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردو‌های هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمّد باقری

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان