Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@23:15:40 GMT

خوش‌بینی حداد عادل به اجماع اصولگرایان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۳۳۶۳

خوش‌بینی حداد عادل به اجماع اصولگرایان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با تشریح برنامه‌های شورای متبوع خود در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: در تلاش هستیم تا یک ساز و کار مناسب برای انتخابات ریاست جمهوری تدوین کنیم. از تجربه خوب انتخابات مجلس استفاده خواهیم کرد. البته برخی سوءتفاهمات که ممکن است باعث تفرقه شود را باید برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دیگران در حال مذاکره هستیم که به یک وحدت حداکثری برسیم.

‎وی درباره تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های انتخاباتی، افزود: تعدادی از کارگروه‌ها برای ارتباط با اقشار مختلف تشکیل شده‌اند. این کارگروه‌ها به شبکه‌بندی اجتماعی خواهند پرداخت که گزارشات فعالیت‌هایشان را به اطلاع عموم می‌رسانیم.

رئیس شورای ائتلاف در پاسخ به این پرسش که کدام احزاب در انتخابات ۱۴۰۰ ذیل شورای ائتلاف وارد عرصه خواهند شد، بیان کرد: همه احزاب هستند. ما از همه دعوت کرده‌ایم، البته ممکن است برخی انتقاداتی داشته باشند. باید انتقادات را بشنویم و به یک نتیجه واحد برسیم.

‎حدادعادل ضمن ابراز خوش بینی درباره اجماع شورای وحدت و ائتلاف، توضیح داد: سعی خواهیم کرد که به یک اتحاد و اتفاق نظر با شورای وحدت برسیم. ما اختلاف مبنایی با جامعه روحانیت مبارز نداریم، لذا من خوشبین هستم که این اجماع اتفاق خواهد افتاد.

کد خبر 585433 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم حداد عادل اصولگرایان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم حداد عادل اصولگرایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری

عبدالحسین روح‌الامینی معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با توضیح در مورد تنظیم فهرست شورای ائتلاف شهر ری گفت: اتفاق تلخی بود.

دریافت 23 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود