Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدی مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورا، گفت: ۱۰۰ نفر از پرشکان متخصص و فوق تخصص استان عضویابی و سازماندهی شدند که کاری بی سابقه بوده است. این پزشکان که تا قبل از کرونا خدمت به بیماران صعب العلاج را انجام می دادند با شیوع بیماری کرونا، خدمت رسانی به مبتلایان به این بیماری را نیز در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحیم عبدی مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورای استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب، در خصوص اقدامات این خیریه، گفت: نزدیک به دو سال است که موسسه امدادگران عاشورا را در استان تشکیل دادیم.

۱۰۰ پزشک متخصص برای خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی و صعب العلاج سازماندهی شدند

وی افزود: طی این مدت در اقدامی بی سابقه، صد نفر از پرشکان متخصص و فوق تخصص استان عضویابی و سازماندهی شدند که تحت عنوان امدادگران عاشورا به ارائه خدمت در مراکز درمانی می پردازند.

مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورای استان مرکزی بیان کرد: این پزشکان که تا قبل از کرونا خدمت به بیماران صعب العلاج را انجام می دادند با شیوع بیماری کرونا، خدمت رسانی به مبتلایان به این بیماری را نیز در دستور کار خود قرار دادند.

عبدی با اشاره به خدمت رسانی این موسسه به بیماران سرطانی و صعب العلاج، گفت: ویزیت رایگان، تهیه دارو، سرکشی از بیماران، تهیه بسته های معیشتی و ... از اقدامات این مرکز خیریه برای کمک به بیماران صعب العلاج است.

تحت پوشش قرار گرفتن تمامی بیماران بدون بیمه و افراد کم بضاعت استان طی یک برنامه ۵ ساله

مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورا با اشاره به هدف گذاری این مجموعه، گفت: در نظر داریم طی ۵ سال آینده، تمامی بیماران بدون بیمه در سطح استان و افراد کم بضاعت را تحت پوشش خود بیاوریم.

عبدی اضافه کرد: همچنین در نظر داریم برای هر ۵ بیمار یک پزشک معین در نظر بگیریم تا خدمت رسانی بهتری به بیماران کم بضاعت صورت بگیرد.

وی با اشاره به اقدامات این خیریه در راستای مقابله با بیماری کرونا، گفت: با توجه به خطری که کودکان کار و کسبه جزء را تهدید می کند، این مرکز خیریه در یک نوبت و با همکاری ۵۰ نفر، اقدام به تهیه ماسک و مواد ضد عفونی کننده کرد و آن را بین تمامی کودکان کار و کسبه جزء قرار داد.

مدیرعامل خیریه امدادگران عاشورا اضافه کرد: پزشکان متخصص این خیریه نیز با حضور در تمامی بیمارستان ها در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا به بیماران خدمت رسانی می کنند.

حمایت از ۴۰۰خانواده و ۳۵۰بیمار توسط موسسه خیریه امدادگران عاشورا

عبدی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۰ خانواده تحت پوشش خیریه و ۳۵۰ بیمار نیز تحت حمایت امدادگران عاشورا هستند، تصریح کرد: در مجموع خیریه امدادگران عاشورای استان مرکزی یکی از خیریه های سرآمد در کل کشور محسوب می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: خدمت رسانی بیماری کرونا استان مرکزی صعب العلاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ متخصص بیماری‌های داخلی و مدیر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در استان همدان ۲۶۹ بیمار مبتلا به هموفیلی داریم که ۱۹۴ نفر از آنها نیازمند دریافت دارو به صورت مستمر هستند.

طوس کیانی افزود: این بیماری نوعی اختلال در خونریزی به طور وراثتی است و بیشتر با علائم کاهش انعقاد خون و کبودی‌های بدن پس از ضربه مشخص می‌شود.

به گفته این متخصص داخلی، هموفیلی با خونریزی مفصلی و تغییر شکل مفاصل و گاهی گوارشی و مغزی همراه می‌شود.

دکتر کیانی افزود: راه درمان این بیماری دریافت فاکتور‌های خونی به ویژه فاکتور‌های ۸ و ۹ است که از فراوده‌های خونی در کشور ما هم تهیه می‌شود و با تزریق به بیمار منتقل می‌شود، تا آنزیم‌های خون مبتلا به هموفیلی مشابه افراد سالم شود.

دیگر خبرها

  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • موفقیت واکسن‌های موسسه رازی در کنترل و پیشگیری بیماری آبله در گوسفند و بز در کشور
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • تربیت نیرو‌های متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی