Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: شرکت تعاونی سپهر پردیس دهنگ در مرحله نخست قادر خواهد بود سالیانه ۲۵ میلیون تخم مرغ تولید کند.
فریدون همتی افزود: این واحد تعاونی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال احداث می‌شود و در مرحله نخست، زمینه اشتغال مستقیم ۳۰ نفر را  فراهم می‌کند.
وی بیان داشت: شهرستان بستک ۶۰ درصد گوشت سفید مورد نیاز  استان هرمزگان را تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است؛ واحدهای مرغداری هرمزگان با تولید بیش از ۳۳ هزار و ۳۰۰ تن گوشت مرغ موجب افزایش هفت درصدی تولید امسال نسبت به همسنجی با پارسال شدند.
 نیاز هرمزگان به گوشت مرغ با سرانه ۱۸ کیلوگرم، ۳۲ هزار و ۴۰ تن به صورت سالانه و ۹۰ تن به صورت روزانه است.
 باتوجه به عملکرد صنعت مرغداری هرمزگان، در ۱۰ ماهه سالجاری بیش از ۱۶ میلیون و ۶۶۰ هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای مرغداری استان هرمزگان صورت گرفته است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان تخم مرغ مرغداری صادرات غیر نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی استانداری هرمزگان فریدون همتی وزارت جهاد کشاورزی استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان تخم مرغ مرغداری صادرات غیر نفتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر