Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی اکبر آشوری، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

 انسداد روزانه کندوان تا ساعت 17 امروز

وی تصریح کرد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران تا روز 12 اسفند 99 از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ترافیک روان در جاده های شمال/منطقه یک آزادراه تهران-شمال مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت تردد در محورهای تهران-شمال گفت‌: ‌در حال حاضر در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان است.

آشوری اضافه کرد: تردد در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال و بالعکس تا ساعت 17 امروز ممنوع است.

وی در تشریح وضعیت جوی جاده‌های شمال گفت: در حال حاضر در محور چالوس بارش برف داریم و در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

 ترافیک در آزادراه قزوین-تهران و کرج-قزوین

مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده گلشهر، مهرشهر، مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک خبر داد.

آشوری همچنین به بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا محمدشهر و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع اشاره کرد.

 انسداد محور خرم‌آباد-پلدختر و جاده پونل-خلخال و 10 جاده دیگر

وی با اشاره به انسداد 12 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر بیان کرد: در حال حاضر جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده پونل-خلخال، محور سروآباد-پاوه و جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت‌: همچنین محور فرعی مسجد سلیمان - ایذه در استان خوزستان، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور وازک-بلده در مازندران، محور شهداد-نهبندان، محور رامیان-اولنگ-شاهرود، محور گنج نامه-تویسرکان، محور فرعی شمشک-دیزین و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

  سهم 18 درصدی ناوگان سنگین در ترافیک راه ها

آشوری بیان کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2330 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 1.7 درصد افزایش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 18 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه ‌کرج-تهران پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته‌

وی اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با 119 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 115 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین‌ با 115 هزار تردد ثبت شد.

پربیننده ترین خانه‌های محله چیتگر (امام رضا) تهران چند؟ آپارتمان‌های تهرانسر چند؟/ کاهش قیمت‌ در پی رکود بازار قیمت خانه‌های محله مرزداران تهران خانه‌های غرب تهران چند؟/ آینده قیمت مسکن از نگاه مشاوران املاک فراز و فرود طرح جهش تولید مسکن/ کاهش قیمت مسکن با اجرای طرح

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اقتصادآنلاین کندوان آزادراه تهران آزادراه قزوین حال حاضر جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

مرکز مدیریت راههای کشور از یکطرفه شدن محور هراز و جاده چالوس تا اطلاع بعدی خبر داد و اعلام کرد: در جاده‌های ۱۱ استان کشور باران می‌بارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محور هراز مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده انارک و حدفاصل هزارچم تا هریجان، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل کهرود تا بایجان و حدفاصل وانا تا رینه، محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های دماوند و چناران،‌ آزادراه رشت – قزوین حدفاصل پارک جنگلی سراوان تا امامزاده هاشم و محدوده های ورودی شهر رودبار و شیرین‌سو و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران محدوده های کمرد و جاجرود ترافیک سنگین است.

آزادراه تهران – شمال و محور چالوس دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل کردان تا گلشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک - ترافیک سنگین، در آزادراه قم – تهران محدوده قیصرآباد و حدفاصل بهشت زهرا تا میدان جهاد و آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر ترافیک نیمه‌سنگین است.

مرکز مدیریت راههای کشور از بارش باران در برخی محورهای استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، مازندران، مرکزی و همدان خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه