Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@06:00:03 GMT

حسین علیزاده از تمرین ارکستر ملی ایران بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۳۵۶۹

حسین علیزاده از تمرین ارکستر ملی ایران بازدید کرد

حسین علیزاده پس از تماشای تمرین ارکستر ملی ایران تأکید کرد که امروز ما باید سرمان را بالا نگه‌داریم که این همه فرهنگ غنی داریم و قدر این ارکستر که اسمش ارکستر ملی است را بدانیم. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین علیزاده با حضور در تالار وحدت به تماشای تمرین ارکستر ملی ایران نشست که در حال آماده‌سازی برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبوم مشترک حسین علیزاده و شهرام ناظری مجوز انتشار گرفت

ارکستر ملی ایران در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، قطعه «سلام» استاد حسن کسایی را با تنظیم ارکستر استاد علیزاده اجرا می‌کند؛ علیزاده ضمن تماشای تمرین نوازنگان ارکستر با آن‌ها به گفت‌و‌گو پرداخت.

وی با اشاره به زنده یاد استاد حسن کسایی و قطعه «سلام» گفت: 20 سال پیش که قرار بود بزرگداشتی برای استاد کسایی برگزار کنیم، استاد فخرالدینی، استاد روشن‌روان و من مسئولیت تنظیم قطعات استاد کسایی را برای ارکستر داشتیم که با ذوق و شوق فراوان در مدت کوتاهی آن را آماده و تقدیم استاد کردیم.

علیزاده افزود: امروز من با انرژی خیلی خوبی از اینجا می‌روم و شما من را تشویق می‌کنید که باز هم برای دیدن این ارکستر زیبا و جوان بیایم، قطعه بنویسم و لذت ببرم. من از حس بودنتان و حسی که دسته جمعی ایجاد می‌کنید و به ما زندگی می‌دهید، خوشحالم؛ واقعاً تبریک می‌گویم و امیدوارم این روند مؤثر تداوم داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز ما باید سرمان را بالا نگه‌داریم که این همه فرهنگ غنی داریم؛ مراقب باشیم آن را از دست ندهیم و قدر این ارکستر که اسمش ارکستر ملی است را بدانیم؛ چرا که مسئولیتش سنگین است. بدانیم چرا به آن ملی می‌گویند، مثل یک قهرمان ملی؛ باید وقتی اسمش را می‌شنوید اشک در چشمانتان بیاید و احساس غرور و هویت کنید.

علیزاده در پایان خطاب به نوازندگان گفت: ارکستر ملی می‌تواند هویت موسیقی ما باشد و من دست تک تک شما را می فشارم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تالار وحدت ارکستر ملی ایران موسیقی تالار وحدت ارکستر ملی ایران موسیقی ارکستر ملی ایران حسین علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران

هافبک بااخلاق و مصدوم استقلال، از ماجرای جدیدی پرده برداشت که برای فوتبال دلال زده ایران جای تاسف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی مهدی پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از دوران حضورش در تراکتور دست به افشاگری زد و از بیماری سرمربی معروف این تیم تبریزی گفت که توسط واسطه‌ها و با دستمزدی نجومی به زنوزی داده شد.

مهدی پور گفت: 

مدیران تراکتور جان توشاک را به ایران آوردند و او آلزایمر داشت و هر بار به ما می‌گفت قرار است یک تمرین جدید به شما یاد بدهم و هر روز همان برنامه تمرین تکراری را به ما می‌داد‼️

جان توشاک پست تخصصی من را یادش رفته بود و چون شماره ۹ بودم چندین بازی من را در پست مهاجم نوک تراکتور بازی داد‼️

دیگر خبرها

  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه