Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه ستاد انتخابات استان مرکزی با حضور اعضاء و مدیران ادارات مربوطه به ریاست آقازاده استاندار مرکزی برگزار ودر پایان این جلسه استاندارمرکزی احکام مسئولان اجرایی انتخابات در استان را ابلاغ و اعلام کرد که بر این اساس بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی آقازداه استاندار مرکزی در این جلسه گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم تا انتخابات پرشور و باشکوه برگزار شود.

آقازاده افزود: این رویداد آبروی نظام است و امانت داری و اجرای درست و صحیح انتخابات از وظایف مجریان و ناظران انتخابات است که بر آن تاکید داریم.

اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی هم در این نشست بر اجرای قانون انتخابات و اجرای دقیق دستورات تاکید کرد.

اکرمی از مردم و مسئولان استان مرکزی خواست همدلی مشارکت و مشارکت خود را یک بار دیگر به دشمنان اسلام و نظام اسلامی نشان بدهند.

انتخابات سال آینده آخرین رویداد مهم دولت دوازدهم است و آخرین روز‌های مهم کشور در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ رقم خواهد خورد.

در خرداد ۱۴۰۰ دراستان مرکزی همزمان ۳ انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و انتخابات مجلس برگزار می‌شود که انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابی آشتیان، تفرش و فراهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات میان دوره ای مجلس انتخابات شوراها استان مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه، معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی افزود: سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند.

سردار رادان گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی