Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستمیان از برگزاری کنگره استانی تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده استان البرز «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» خبر داد و گفت: تبیین نقش بانوان از ابتدای انقلاب تا به امروز در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی محور این کنگره است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از البرز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، « سلیمان رستمیان» از برگزاری کنگره استانی تجلیل از  زنان شهیده، جانباز و آزاده استان البرز «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» خبر داد و گفت: تبیین نقش بانوان از ابتدای انقلاب تا به امروز در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی محور این کنگره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران از برگزاری کنگره استانی تجلیل از  زنان شهیده، جانباز و آزاده استان البرز «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» خبر داد و گفت: نقش زنان در ادوار و عرصه های مختلف انقلاب اسلامی انکارناپذیر است و زنان انقلابی کشور ما در تمامی موفقیت های انقلاب سهیم هستند، مجاهدت ها و ایثارگری های این عزیزان در در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بی نظیر بود. 

 

وی افزود: امروز هم زنان انقلابی و غیور ایران اسلامی همچون گذشته پای کشور و انقلاب اسلامی ایستاده اند، پرستاران و کادر درمانی از زن و مردی که ایثارگرانه در دوران کرونا مجاهدت میکنند، بانوانی که ماسک تولید میکنند و دیگر مجاهدت هایی که امروز نیز برای کشور و انقلاب انجام می دهند.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه به محوریت مراسم لشگر فرشتگان تاریخ ساز اشاره کرد و تصریح کرد: حماسه های های که زنان غیور ایران اسلامی زینب گونه خلق شده است باید برای جامعه تبیین شود، تبیین نقش بانوان از ابتدای انقلاب تا به امروز در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی محور مراسم لشگر فرشتگان تاریخ ساز خواهد بود.

 

رستمیان با بیان اینکه استان البرز 58 شهیده زن، 65 جانباز و یک آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: کنگره استانی تجلیل از  زنان شهیده، جانباز و آزاده استان البرز «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» 5 اسفندماه از ساعت 15 با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور مسئولین لشگری و استانی به همت اداره کل بنیاد شهید و اممور ایثارگران استان البرز و دیگر دستگاه های اجرایی در سالن شهید چمران مجموعه تفریحی کردان کرج برگزار و از ایثارگری های خانواده های معظم شهدا و رشادت های زنان جانباز و آزاده تجلیل خواهد شد.

 

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز افزود: برگزاری اردوی تفریحی یک روزه ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم شب شعر، هماهنگی با دستگاه های اجرایی از جمله ارشاد، صدا سیما و امور مساجد برای اطلاع رسانی و  برگزاری برنامه های مختلف و هماهنگی با ستاد نماز جمعه شهرستان از دیگر اقداماتی است که برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم صورت گرفته است.

 

گفتنی است کنگره ملی تجلیل از  17 هزار زنان شهیده، جانباز و آزاده «لشگر فرشتگان تاریخ ساز»   19 اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: عرصه های مختلف انقلاب اسلامی لشگر فرشتگان تاریخ ساز ایثارگران استان امور ایثارگران بنیاد شهید زنان شهیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نامه‌ای خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کردند: زمان آن رسیده بدون توجه به فشارهای سیاسی به وظایف خود عمل کنی.

در این نامه خطاب به نتانیاهو تصریح شده است: اگر این فرصت (توافق با نیروهای مقاومت فلسطین) را برای بازگرداندن اسرای اسرائیلی نابود کنی تاریخ هرگز تو را نخواهد بخشید.

هزاران نفر در تل آویو و دیگر مناطق اراضی اشغالی شب گذشته برای چندمین بار تظاهرات گسترده برگزار کردند و خواستار دستیابی سریع به توافق با غزه و برگزاری انتخابات زودهنگام در اراضی اشغالی شدند.

تظاهرات کنندگان خواستار برکناری نتانیاهو و تحقق سریع توافق مبادله اسرا شدند.

رسانه صهیونیستی هاآرتص نیز شب گذشته گزارش داد: تظاهراتی در حمایت از توافق بازگرداندن اسرا در حال برگزاری است. این تظاهرات در تقاطع کابلان در تل آویو و نیز میدان موزه تل آویو و نزدیکی الکرباه و نیز قیساریا، حیفا، قدس، تقاطع شعار هنیگف و مقابل منزل بنی گانتز، تقاطع کرکور و برخی شهرهای دیگر برگزار شد.

کد خبر 6097009

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع)
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به نتانیاهو: تاریخ تو را نمی‌بخشد
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار