Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از مهر مسئولان برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب لایپزیگ به تازگی اعلام کرده‌اند که این نمایشگاه، امسال نیز به‌دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهد شد. این در حالی است که پیش از این گفته شده بود این نمایشگاه امسال به جای ماه مارس در ماه مه برگزار خواهد شد.

اما حالا چهار ماه مانده به برگزاری نمایشگاه، مسئولان مربوطه اعلام کرده‌اند که امسال نیز مانند سال گذشته، به دلیل شیوع دوباره بیماری کرونا در آلمان، خبری از نمایشگاه کتاب نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگاه لایپزیگ از نمایشگاه های مهم کتاب در جهان محسوب می شود و دومین نمایشگاه بزرگ کتاب در آلمان پس از نمایشگاه کتاب فرانکفورت است.

کد خبر 585431 برچسب‌ها کتاب خارجی و نمایشگاه خارجی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کتاب خارجی و نمایشگاه خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تغییر مهمان ویژه این نمایشگاه از هند به یمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پیام‌رسان ایکس خود نوشت: علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند،نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند،حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصادف رانندگی دومین وزیر اسرائیل در دو روز پیاپی
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • دومین نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج برپا می‌شود
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴