Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تا ساعاتی دیگر بازی یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، مسئولان برگزاری مسابقه طرح موزاییکی تصویر این دو پیشکسوت فقید را روی سکوها طراحی کرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرار است امروز در دیداری نمادین برای یادبود درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند دو تیم منتخب سرخابی و تیم ۹۸ برابر یکدیگر قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان دو پیشکسوت فوتبال ایران که به فاصله یک هفته از یکدیگر به دلیل ابتلا به کرونا درگذشتند، جامعه فوتبال را در شوک بزرگی فرو برده است.

اکنون اما دوستان قدیمی و هم‌تیمی‌های این دو بازیکن فقید قرار است امروز در دیداری نمادین در استادیوم آزادی و در قالب دو تیم منتخب سرخابی و تیم ۹۸ برابر یکدیگر قرار گیرند.

کانون هواداران پرسپولیس برای این بازی طرح موزاییکی با چهره این دو پیشکسوت فقید را برای سکوها در نظر گرفته و از آن رونمایی شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی انصاریان مهرداد میناوند پرسپولیس پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس طرح موزاییکی انصاریان و میناوند علی انصاریان مهرداد میناوند محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش علی کریمی کریستیانو رونالدو مهرداد میناوند علی انصاریان دو پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس

امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی با یکدیگر مشکلات شدیدی دارند.

طرفداری | روز گذشته امید حامدی‌فر و مهرداد رضایی با هم درگیر شدند.

استقلال در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر برابر ذوب‌آهن قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. آبی‌پوشان با این پیروزی باز هم در صدر جدول قرار گرفتند و اختلاف خود با پرسپولیس را حفظ کردند.

امید حامدی‌فر پس از سوت پایان بازی، ناگهان به مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن حمله کرد و او را با یک ضربه شدید نقش بر زمین کرد، اتفاقی که از دید دوربین‌ها پنهان نماند و تصاویر آن پخش شد اما حامدی‌فر چرا چنین کاری کرد؟

در بازی رفت دو تیم، مهرداد رضایی در جریان بازی با حامدی‌فر درگیر شد و بازیکن استقلال روی زمین افتاد. رضایی هم در واکنش به او گفت:

بازی کن؛ بلند شو بچه خوشگل!

حامدی‌فر در آن لحظه واکنشی نشان نداد اما بعدا با یک استوری اینستاگرامی از خجالت رضایی درآمد و حالا در بازی برگشت هم به نوعی تلافی کرد. باید دید کمیته انضباطی در این مورد چه تصمیمی می‌گیرد.

استوری حامدی‌فر پس از بازی رفت

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • عادل فردوسی‌پور به صدا و سیما بازگشت / مراسم یادبود مسعود اسکویی در مسجد بلال
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • تمرین پرسپولیس با حضور چهره ویژه سکوها
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد