Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@03:45:39 GMT

ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد در کاشمر

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۳۹۶۷

ایجاد ۵۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته امداد در کاشمر

آرامیان گفت: اشتغال و خودکفایی سرلوحه کار کمیته امداد است و قریب به ۵۰۰ فرصت شغلی در سال جاری توسط کمیته امداد در شهرستان ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا آرامیان، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشمر بعدازظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز نیکوکاری کارآفرینی و توانمندسازی گروه جهادی محسنین (بسیج) که در شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۷ مرکز نیکوکاری در شهرستان کاشمر و روستاها داریم که با هم‌افزایی که بین کمیته امداد و مراکز نیکوکاری صورت می‌گیرد کمک‌های خوبی صورت‌گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند که باید روح انفاق و نیکوکاری در جامعه توسعه پیدا کند و جزو ایمان مردم شود، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مراکز نیکوکاری این است که نه‌تنها به نیازمندان، مستمندان، ایتام و خانواده داری مشکل کمک شود بلکه در کنار به خیرین و نیکوکاران در جهت شناسایی نیازمندان کمک کنند.

مدیر کمیته امداد کاشمر با تأکید بر اینکه سرعت در انتقال کمک‌ها به نیازمندان از اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است، تصریح کرد: کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) یک نهاد مردمی است که حضرت امام با راه‌اندازی این نهادهای انقلابی، انقلاب را بیمه کردند.

وی با اشاره به اینکه آمادگی داریم که در سایه مراکز نیکوکاری بتوانیم هم‌افزایی انجام دهیم و کمک‌های نقدی و غیرنقدی در زمینه مسکن، جهیزیه، اشتغال و خودکفایی با انسجام بیشتری به دست نیازمندان برسد، اذعان کرد: اشتغال و خودکفایی سرلوحه کار کمیته امداد است و قریب به ۵۰۰ فرصت شغلی در سال جاری توسط کمیته امداد ایجاد شده است.

آرامیان با بیان اینکه هر یک از این ۵۰۰ فرصت شغلی تعدادی را به‌کارگیری کرده است که می‌تواند هرکدام از این فرصت‌ها، افراد دیگری را به کار بگیرد، عنوان کرد: امور توانمندسازی و کارآفرینی سرلوحه مراکز نیکوکاری قرار گرفته است و خانواده‌ها نباید دائماً نیازمند به کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی باشند.

وی با تأکید بر اینکه خانواده باید به سطحی از درآمد برسد که بتواند زندگی خود را اداره کند و این سرلوحه مراکز نیکوکاری قرار دارد، تشریح کرد: افراد تحت پوشش نیز از بین خانواده‌های طلاق، از کارافتادگی، زندانی، بی‌بضاعت، بدسرپرست و... است که این ملاک تحت پوشش قرارگرفتن آن‌ها نیازمند بودن است.

مدیر کمیته امداد کاشمر با اشاره به اینکه بودجه کمیته امداد یک بودجه تشکیلاتی است و یک ریال از کمک‌های مردمی و خیرین صرف امور اجرایی نمی‌شود و یک ریال از این کمک‌ها از شهرستان خارج نمی‌شود، بیان کرد: یک بودجه تشکیلاتی در اختیار مراکز نیکوکاری قرار می‌گیرد تا هزینه‌های جاری خود را از این بودجه تهیه کنند.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: ۲۲۵۹ فرزند کودک یتیم و محسنین در شهرستان کاشمر داریم که اوضاع برخی از این خانواده‌ها از نظر اقتصادی مناسب نیست و با مشکلات متعددی مواجه هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مراکز نیکوکاری ۵۰۰ فرصت شغلی کمیته امداد کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • نرخ بیکاری در کشور به ۸.۱ درصد کاهش یافت
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی