Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

آزاد سازی اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در شهرستان ساری به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی با هماهنگی‌های قضائی و همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی چندین مورد از اراضی کشاورزی که با تغییر کاربری غیر مجاز که زمین خواران اقدام به دیوار کشی و ساخت بنا‌های نیمه کاره در آن کرده بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان این که در عملیاتی ضربتی واحد‌های ساختمانی ایجاد شده در این زمین‌ها تخریب شدند، گفت: با اجرای این طرح بیش از ۴ هکتار از اراضی کشاورزی از چنگ زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی شهرستان قرار گرفت.

خودروی حامل ۷ کیلوگرم مواد افیونی در چالوس متوقف شد

سرهنگ علی اکبر خسروی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت:ماموران انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی مواد مخدر توسط یکی از سوداگران حرفه‌ای مرگ، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به شناسایی متهم در حال جابجایی مواد مخدر با خودروی شخصی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی خودروی متهم را در اقدامی غافلگیرانه توقیف و در بازرسی از آن ۷ کیلو و ۳۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی چالوس گفت: ماموران پس از دستگیری متهم و تشکیل پرونده، وی را به مرجع قضائی معرفی کردند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بابل

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ماموران کلانتری ۱۱ سارق را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیرکردند.

سرهنگ شالیکار گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ و نیم تن چوب جنگلی قاچاق در بابل

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی نیسان حامل چوب قاچاق، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ و نیم تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های بالادست این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ضمن تحویل محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی یک قاچاقچی چوب نیز در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق منزل در بابلسر

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی بابلسر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات میدانی و تعقیب سرنخ‌ها ۲ سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنان را دستگیر کردند.
سرهنگ زارع گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌ها به ۱۰ فقره سرقت منزل در شهرستان بابلسر اعتراف کردند.

سارق مغازه با ۱۰ فقره سرقت در گلوگاه دستگیر شد

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد مغازه‌ها در سطح شهرستان گلوگاه بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن زاده گفت: در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازجویی به عمل آمده پرده از راز ۱۰ فقره سرقت مغازه در این شهرستان برداشت.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز های غیر مجاز زمین خواری مواد مخدر مرجع قضائی فرمانده انتظامی شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بابل زمین خواران قرار گرفت فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت منزل در محدوده دولت آباد بلافاصله مأموران کلانتری ۱۶۷ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور مأموران کلانتری دولت آباد در محل مشخص شد سارقان درون یک دستگاه خودرو با پلاک جعلی آماده سرقت هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس، سارقان که متوجه حضور مأموران شده بودند، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک پلیس هر ۲ سارق زمین گیر و دستگیر شدند و در بازرسی از آنان آلات و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان دارای سوابق متعدد سرقت منزل بودند و پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به جرم خود به بیش از ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، افزود: تاکنون یک مالباخته متهمان را شناسایی کرده و سارقان برای کشف جرایم احتمالی بیشتر تحویل پلیس آگاهی این شهرستان شدند.

کد خبر 6092098

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید