Web Analytics Made Easy - Statcounter

یولین ناگلزمن مدعی شده است که رئال مادرید در سال 2018 برای قبول هدایت این تیم با او صحبت کرده است.

یولین ناگلزمن یکی از مربیانی است که این روزها نامش به عنوان جایگزین زیدان شنیده می شود. حال این مربی آلمانی فاش کرده است که این اولین بار نیست که باشگاه اسپانیایی برای قبول هدایت رئال مادرید با این مربی صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر ادعای این مربی، سران رئال در سال 2018 و وقتی ناگلزمن در حال هدایت باشگاه هافن هایم بود نیز صحبت هایی با این مربی انجام داده بود. با این حال مربی آلمانی در نهایت با رد پیشنهاد تیم مادریدی به لایپزیش رفت. مربی آلمانی در آستانه بازی تیمش مقابل لیورپول گفت:

اهمیت زیادی دارد که برای دوران حرفه ای خود برنامه داشته باشید و قدم های درستی بردارید. این موضوع حقیقت دارد که سران رئال با من تماس گرفتند و من تنها کسی نبودم که برای قبول نیمکت رئال مورد مذاکره قرار گرفت. سران رئال می خواستند با من صحبت کنند و در مورد فلسفه کاری من بیشتر بدانند. تصمیم درستی گرفتم و باید بگویم که کار آسانی هم نبود چرا که رئال یکی از بهترین تیم های دنیاست. وقتی در هافن هایم بودم، تنها در یک مسابقه در اروپا پیروز شدم و رفتن به رئال بعد از جدایی از هافن هایم قدم درستی به نظر نمی رسید. حضور در لایپزیش بهترین تصمیم برای دوران حرفه ای من بود.

اخبار داغ 

بهرنگ علوی: تحویل سال مادر علی برای مان دعا کرد، کرونا برود و پسرش داماد شود سوشا مکانی: باز هم برای آن آدم آرزوی مرگ می کنم | می خواستم برای تیم ملی نروژ بازی کنم خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اسرائیل برای میزبانی متمرکز لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2020 اعلام آمادگی کرد! رومنیگه: قرارداد مسی را دیدم، خنده ام گرفت؛ غیر ممکن است به یوونتوس بروم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • درست مثل رونالدو: بهترین وارث برای شماره 7
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • مربی نفت آبادان: یک روز هم استراحت نکردیم
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند