Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزرش ایرنا، «آرش میراسماعیلی» روز سه شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات جودو استان همدان با محکوم کردن اقدام «سعید مولایی» برای حضور در مسابقات گرنداسلم تل‌آویو، اظهار داشت: به‌ عنوان خدمتگذار جامعه جودو کشور از خانواده شهدا، ایثارگران و مردم شریف ایران عذر خواهی می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه باید با صراحت از خون شهدا دفاع کرده و همواره حامی آرمان‌های نظام هستیم، خطاب به مولایی افزود: به آن‌هایی که به سرزمین مادری خود پشت کرده و افتخار می‌کنند، می‌گوییم که قهرمانی فقط مدال نیست بلکه منش و پهلوانی تختی و پوریای ولی است که باعث شده همگان به نیکی از آن‌ها یاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میراسماعیلی خاطرنشان کرد: متاسفانه این ورزشکار به همراه مربی بی‌ارزش خود به آرمان‌های نظام و اهداف کشور و ۴۲ سال زحمت صادقانه نظام مقدس جمهوری اسلامی پشت کرده که مایه شرمساری است.

وی با تاکید بر اینکه به صراحت از خون شهدا دفاع می کنیم، تصریح کرد: خیلی‌ها هستند که در ورزش کشور با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند و به خیلی‌ها هم شاید بی‌مهری شده باشد، اما این دلیل نمی شود که با گرفتن هر پیشنهادی بر روی همه ارزش ها، آرمان ها و اصول  اعتقادی خود پا بگذاریم.

رییس فدراسیون جودو گفت: این ننگ بزرگی برای ورزشکار پوشالی ما است که زیر پرچم مغولستان کاری کرد که ۹۰ هزار جودوکار ایرانی تعلیق شوند، بسیاری از نوجوانان و جوانانی که می‌توانستند در این یکسال در مجامع بین المللی افتخارآفرینی کنند به واسطه اقدام این فرد از اعزام و حضور در رقابت برای کسب افتخار محروم شدند.

وی با بیان اینکه سعی کردند فدراسیون و ورزش جودوی ایران را سیاسی و سرخورده کنند که این لکه ننگ تا ابد برای آن‌ها باقی می‌ماند، افزود: در دادگاه حکمیت ورزش با شهامت از جودو ایران دفاع کردیم، معتقدیم و ایمان داریم که آرمان‌های نظام باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد.

میراسماعیلی اظهار داشت: برای دفاع از ایران اسلامی خون‌های زیادی ریخته شده و  خانواده‌های زیادی جوان‌ خود را از دست داده اند، افسوس می‌خورم برای کسی که به خاطر منافع شخصی از وطن خود گذشت.

وی تاکید کرد: امیدوارم این صحبت ها تلنگری برای نوجوانان و جوانان کشور باشد و این آینه عبرت را همواره جلوی خود قرار دهند.

«سعید مولایی» پس از مسابقات جهانی ژاپن در سال ۲۰۱۹ به ایران بازنگشت و راهی آلمان شد و چندی پس از آن به عضویت تیم ملی جودوی مغولستان درآمد.

 به گزارش ایرنا، «آرش میراسماعیلی» رییس فدراسیون جودو به منظور حضور در مجمع انتخاباتی هیات جودو استان به همدان سفر کرده است.

مجمع انتخاباتی هیات جودو استان همدان امروز(سه شنبه ۲۸ بهمن) و با حضور رئیس فدراسیون جودو و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار و «محسن پناهی» با کسب ۱۳ رای(حداکثر آرا از ۱۳ رای ماخوذه) برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات جودو همدان انتخاب شد.

برچسب‌ها فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی همدان وزارت ورزش و جوانان سعید مولایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی همدان فدراسیون جودو آرش میراسماعیلی همدان وزارت ورزش و جوانان سعید مولایی اخبار کنکور فدراسیون جودو هیات جودو آرمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • عضو سابق تیم ملی جودو ایران درگذشت
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک