Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتشار لیست‌های نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری گفت: با نزدیک شدن به انتخابات ۱۴۰۰ ، دشمن سناریوهایی را  از طریق فضای مجازی به عنوان یک جنگ روانی دنبال می‌کند و به دنبال این است که با روش‌های مختلف، فضای سیاسی انتخابات آینده را تحت تاثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این جنگ روانی از تخریب شخصیت‌هایی که ممکن است نامزد و یا موثر در انتخابات باشند هم فروگذار نکرده و به دنبال این است که مرجعیت سیاسی را در انتخابات آینده تحت تاثیر قرار داده و با سیاه نمایی مردم را از حضور در انتخابات مایوس کرده و به آنها بگوید که رای‌شان در انتخابات آینده موثر نیست و نمی‌تواند تغییری ایجاد کند.

کنعانی مقدم افزود: علاوه بر این به دنبال ایجاد شک در موضوع نوع رقابت و یا مشارکت حداکثری هستند تا اعلام کنند که دولت بعدی رقابتی نخواهد بود، بلکه یک دولت حداقلی است تا به این شیوه به یک موازنه منفی دست زده و در زمینه مشارکت سیاسی مردم و انتخابات تاثیرگذار باشند. روش دیگر هم این است که زمینه حضور نیروهای مخالف نظام برای معرفی به شورای نگهبان را دنبال کنند و چون این افراد قطعا تایید صلاحیت نخواهند شد به این وسیله انتخابات را تحریم کنند و شورای نگهبان را هم زیر سوال ببرند.

دبیرکل حزب سبز اضافه کرد: معتقدم که در این میان برخی از نیروهای داخلی هم در این سناریو دشمن به دنبال جایگاه هستند و رسانه‌ها و فضای مجازی به دنبال زمینه سازی برای تحریم انتخابات هستند و مشارکت مردم را کاهش داده تا دولت آینده از کارآمدی لازم برخودار نباشد.

بیشتر بخوانید

ارائه کابینه قبل از انتخابات یک امر مثبت است

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار حبیب الله سیاری ظهر پنجشنبه در آئین پایانی صد و سی و یکمین همایش توانمندسازی استادان دروس عقیدتی سیاسی، معارف و قرآن آجا در مشهد اظهار کرد: در تزریق سیاست و فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است، اگر مواظبت نکنیم و این فرهنگ نفوذ کند، نمی‌توانیم از منابع کشور بهره ببریم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با نفوذ فرهنگ استکباری نمی‌توانیم تصمیم گیران و تصمیم‌سازانی برای آینده تربیت کنیم که بتواند با جنگ نرم و سیاست استکبار مبارزه کند.

وی بیان کرد: امروز دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است.

سیاری گفت: اکنون در مرحله استعمار فرانو قرار داریم که تأثیرگذاری بر افکار از طریق شبکه‌های ارتباطی و تسلط بر مغز نسل آینده‌ساز صورت می‌گیرد، جهاد تبیین در شرایط کنونی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمن در استعمار کهن لشکرکشی داشت و استعمار نو با حاکمان دست نشانده به اهداف خود می‌رسید. در استعمار فرانو، دشمن می‌خواهد عقاید، باور، ارزش‌ها، تفکر و رفتار نسل جوان و نوجوان عوض شود، در نتیجه نسل ما بر مبنای خواست آنها حرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین داشته هر سازمان سرمایه انسانی است، افزود: در میدان رقابت، امروز سرمایه انسانی است که می‌تواند سازمان را رشد و تعالی بدهد.

سیاری گفت: نباید دچار روزمرگی شویم و خواب حرفه‌ای بر ما غلبه کند باید در امور مختلف به دنبال نوآوری و افزایش علم و روش نو باشیم.

کد خبر 6095171

دیگر خبرها

  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • نباید از اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات غافل شد
  • دشمن به دنبال تأثیرگذاری بر قوه تشخیص و شناخت مردم است
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم