Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@04:59:11 GMT

توضیحات اداره کل زندان‌ها درباره"محجوبی"

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۴۵۴۵

در پی مسمومیت محکومی به نام بهنام محجوبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد. ناطقان: در پی مسمومیت محکومی به نام بهنام محجوبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران در اطلاعیه‌ای ضمن ابراز تاسف، نسبت به این واقعه اعلام کرد:

فرد مورد اشاره، دارای سابقه بیماری بوده و به همین دلیل در جریان تحمل محکومیت، تحت نظر پزشک قرار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اطلاعیه می‌افزاید: زندانی محجوبی از ابتدای امسال تاکنون نیز هیچ درخواست ملاقاتی به جز یک مورد نداشته است، در تاریخ ۷ بهمن ۹۹ مادر وی درخواست ملاقات داشته اند که ملاقات هم انجام شده است.

اداره کل زندان‌های تهران تصریح کرده: در تاریخ ۱۲ بهمن ۹۹ با نظر مرجع قضایی به دلیل بیماری محکوم مورد اشاره با تعویق اجرای مجازات وی موافقت می‌شود مشروط به اینکه وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی جهت خارج شدن از زندان اخذ شود این موضوع همان زمان رسما و به صورت کتبی به وی ابلاغ می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه: متاسفانه در روزهای گذشته، این محکوم دچار مسمومیت شده که بلافاصله جهت درمان به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل میشود.

اداره کل زندان‌های تهران در این اطلاعیه، تاکید کرده است، تمام مراقبت‌های مورد نیاز پزشکی در طول دوران حبس و همچنین اقدامات ویژه درمانی در زمان بستری شدن وی در بیمارستان، به صورت کامل انجام شده و وی هم اکنون نیز تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی می‌باشد.

اداره کل زندان‌های تهران با اشاره به اینکه بررسی‌های اولیه و ادعای هم اتاقی‌های وی نشان می‌دهد زندانی محجوبی بر اثر مصرف بیش از حد دارو مسموم شده تاکید دارد: موضوع علت مسمومیت وی در حال بررسی دقیق و فوری است و نتیجه نهایی پس از بررسی پزشکی و قضایی اعلام می‌شود.

این اطلاعیه در پایان یادآور شده است: این محکوم در غائله خیابان گلستان هفتم در سال ۹۶ دستگیر و پس از طی همه فرایندهای قضایی، به تحمل حبس محکوم گردیده بود. منبع: مشرق برچسب ها: اداره کل زندان ها ، محجوبی ، مسمومیت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اداره کل زندان ها محجوبی مسمومیت اداره کل زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتخصیص آب غیرمتعارف به ۳۱ صنعت استان یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد، جواد محجوبی در نشست با صنایع مشمول، با بیان اینکه ۳۱ واحد صنعتی و معدنی دارای ۳۱ منبع آبی در استان شامل اجرای بند ع تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ می شوند، گفت: صنایعی که مصرف آب آنها از منابع آبی سطحی یا زیرزمینی بالای ۱۰ لیتر بر ثانیه، معادل ۳۰۰ هزار متر مکعب در سال است، باید از منابع آبی جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: حجم آب آزاد شده این صنایع معادل یک سوم حجم آب مصرفی کل صنایع استان است و با توجه به اعلام وزارت نیرو، بسیاری از این صنایع مشمول باید تا پایان شهریورماه ۱۴۰۴ از آب غیر متعارف استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: آب غیرمتعارف شامل پساب و آب دریا است و تعداد اندکی از صنایع که امکان بهره مندی از خط اول انتقال آب خلیج فارس در کمترین زمان ممکن را داشتند، در پایان اسفندماه سال گذشته، آب متعارف آنها از مدار مصرف خارج و از آب دریا بهره مند شدند.

محجوبی تصریح کرد: حجم آب آزاد شده به سایر واحد های صنعتی اختصاص نمی یابد، آزادسازی آب حاصل از بازتخصیص تنها با هدف مصرف در بخش شرب و بهداشت و کمک به تعادل بخشی سفره های آب زیرزمینی صورت می گیرد.

کد خبر 6092266

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • توضیحات وحیدی درباره طرح تقسیم استان تهران
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • بابک زنجانی از زندان آزاد می‌شود؟/ توضیحات قوه قضائیه
  • «لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • بازتخصیص آب غیرمتعارف به ۳۱ صنعت استان یزد