Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@09:08:14 GMT

مجید حسینی به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۴۶۹۰

رسانه های ترکیه خبر دادند که مجید حسینی مدافع ایرانی تیم ترابزون اسپور ترکیه با ویروس کرونا مبتلا شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ترابزون اسپور خود را برای دیدار هفته بیست و ششم سوپرلیگ ترکیه مقابل باشاک شهیر آماده می کند از این رو بازیکنان این تیم برای شرکت در این دیدار تست ویروس کرونا دادند.


اکنون رسانه های ترکیه از مثبت شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان ترابزون اسپور خبر می دهند که در این میان، نام مجید حسینی مدافع ایرانی این تیم نیز در لیست افراد مبتلا دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر اعلام غیر رسمی چند رسانه کشور ترکیه، اوگورکان چاکر، ارک کاردشلر، آردا آکبولوت، مجید حسینی، سرکان آسان و لوئیس بیکر بازیکنان ترابزون اسپور هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

 


هنوز وب سایت یا شبکه های اجتماعی ترابزون اسپور از افراد مبتلا به ویروس کرونا نامی نبرده است اما حساب توئیتری این باشگاه از ابتلای 2 نفر از بازیکنان به همراه یکی از اعضای پرسنل تیم ترابزون خبر داده و اعلام کرده است آنها راهی قرنطینه شده اند. باید تا اعلام رسمی افراد مبتلا به کرونا منتظر ماند.

 

تیم ملی ایران ترکیه ترابزون سید مجید حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران ترکیه ترابزون سید مجید حسینی ترابزون اسپور ویروس کرونا مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • ترتیل صفحه 244 کلام الله مجید+ صوت
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • سکانس‌هایی از فیلم تورقوزآباد
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت