Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@06:28:55 GMT

انتقام جویی کارگر اخراجی از تعمیرگاه خودرو

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۴۷۱۷

انتقام جویی کارگر اخراجی از تعمیرگاه خودرو

کارگر اخراجی از تعمیرگاه خودرو در اقدام کینه جویانه دست به سرقت زد.

سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی گفت: 11 بهمن ماه پرونده ای با موضوع سرقت از تعمیرگاه خودرو و سرقت ابزار و لوازم مکانیکی به ارزش 300 میلیون ریال در کلانتری 118 ستارخان تشکیل و به دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرقت یک آشنا از تعمیرگاه خودرو

وی عنوان کرد: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات اولیه و بررسی صحنه جرم ، با توجه به شیوه و شگرد سارق متوجه می شوند سرقت داخلی بوده است .

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی ابراز داشت : در تحقیقات مجدد شاکی اعلام داشت یکی از کارگران خود را که وحید نام داشت 6 ماه پیش به دلیل اختلاف کاری اخراج کرده و غیر از او کسی با وی دشمنی ندارد .

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم متوجه می شوند وحید در شب سرقت در محدوده محل جرم حضور داشته است که ظن کارآگاهان را قوت بخشیده و با تلاش بی وقفه ارتکاب سرقت توسط وحید محرز می شود .

سرهنگ اختیاری افزود : کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت اماکن پایگاه با هماهنگی قضائی هجدهم بهمن ماه در عملیاتی پلیسی وحید را دستگیر و در بازرسی از منزل وی، اموالی از قبیل یک دستگاه پرینتر و مقادیری ابزار آلات مکانیکی کشف کردند.

وی گفت: متهم در بررسی های انجام شده ضمن اعتراف به ارتکاب سرقت اظهار داشت، بعد از اخراج از کار برای تامین هزینه های زندگی به جرم سرقت رو آوردم و تاکنون با همدستی 2 سارق سابقه دار بنام های نادر و فرامرز 4 فقره سرقت از مغازه را مرتکب شده و اموال مسروقه را به فرد مشخصی فروخته ایم.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی در پایان اضافه کرد: کارآگاهان مالخر اموال مسروقه را در همان روز دستگیر و شناسایی محل های سرقت و پی جویی کارآگاهان برای دستگیری سایر متهمان پرونده ادامه دارد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت اخبار حوادث پلیس آگاهی دستگیری سارق دستگیر باند سارقان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دختر کرونا تجاوز مرد قتل فیلم مادر ایران قیمت بورس پایگاه دوم پلیس آگاهی تعمیرگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند پنجه طلا در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی اسدبگی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

او گفت: بررسی‌های اولیه گویای این بود که سارقان به تخریب توپی قفل در و دیگر شیوه‌ها وارد منزل مالباختگان شده و وجه نقد، زیورآلات، تلویزیون و دیگر اموال با ارزش را سرقت کردند.

رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: متهمان هنگام ورود به یکی از منازل با صاحبخانه مواجه شده که درگیری بین آنها رخ می‌دهد.

سرهنگ اسدبگی افزود: صاحبخانه در این درگیری مجروح شد و سارقان پول و دیگر اموال باارزش او را به سرقت بردند.

او گفت: همکاری اطلاعاتی عوامل پلیس آگاهی و ماموران کلانتری ۱۳ منجر به شناسایی مخفیگاه سارقان شد.

اسدبگی گفت: سه نفر از سارقان در مخفیگاه و هنگام تردد در خیابان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی همدان گفت: متهمان در بازجویی‌ها به سرقت از ۱۶ منزل مسکونی در نقاط مختلف شهر همدان اعتراف کردند.

سرهنگ اسدبگی برای پیشگیری از سرقت به شهروندان توصیه کرد: منزل خود را به دوربین، دزدگیر، در ضد سرقت مجهز کرده تا زمینه ورود سارقان به منزل سلب شود.

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو