Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@09:46:01 GMT

نگهداری «سلاح و مهمات» در خوابگاه دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۴۷۴۸

پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که در پوشش مأمور از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

به گزارش فارس، رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری مامور قلابی خبر داد.

سرهنگ علی محمدی در تشریح این خبر بیان داشت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر این که دختر جوانی در یکی از خوابگاه های دانشجویی سلاح و مهمات غیرمجاز حمل و نگهداری می کند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران اداره عملیات پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:پس از انجام بررسی های اولیه مشخص شد سلاح های مورد نظر متعلق به فردی دیگری است که ظاهرا به تازگی با این دختر جوان آشنا شده و خود را مامور معرفی کرده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد این مأمور قلابی با مراجعه به برخی افراد از آنان مبالغی را به بهانه ذی نفوذ بودن در دستگاه های اجرایی اخاذی کرده است، اعلام کرد:پس از بررسی های تکمیلی نتیجه تحقیقات صورت گرفته در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه دستور بازداشت متهم و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد، تصریح کرد:روز گذشته مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت به مخفیگاه متهم در حوالی بلوار سیمون بولیوار اعزام و ضمن دستگیری متهم موفق شدند تعداد 3قبضه سلاح جنگی و مقادیری تجهیزات نظامی غیر مجاز و کارت های جعلی و قلابی از محل اختفای این فرد جاعل کشف کنند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 8 تن از مالباختگان شناسایی شده‌ و متهم در تحقیقات تخصصی به 10 فقره کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان اعتراف کرده است.

رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 5 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

این مقام پلیسی از شهروندان خواست: فریب افراد جاعلی که با جعل عناوین و استفاده از لباس و تجهیزات نظامی وعده های خارج از روند اداری می دهند، نخورده و در صورت مشاهده این گونه افراد مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استیضاح ترامپ اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا نگهداری سلاح مهمات خوابگاه دانشجویی استیضاح ترامپ اسلام قلعه قیام مردم تبریز غلامرضا شریعتی گادوین منشا پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۴۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق٫ بر اساس گزارشات واصله از شاهدان محلی در ساعت هفت عصر روز جاری در حوالی شورو دو راهی محمداباد به سمت سرجنگل یک دستگاه خودروی پارس سفید رنگ دچار حادثه شد.

در این حادثه دو سرنشین خودرو کشته شدند.

 روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق اعلام کرد: مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در اطراف خودرو رویت شده است که با این شواعد نشان می دهد خودرو حامل اشرار بوده که در حال جا به جایی و انتقال مواد منفجر دچار حادثه شده اند.

تلاش برای شناسایی هویت اجساد و انگیزه های احتمالی در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • کشف مقادیری مهمات و نارنجک و سلاح در شوروی زاهدان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین