Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@10:47:06 GMT

روسیه درخواست آمریکا را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۵۰۳۱

سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه درخواست طرف آمریکایی برای مبادله پل ویلان جاسوس آمریکایی دستگیر شده در روسیه را رد کرد. ناطقان: به گزارش ریانووستی، ریابکوف گفت: روسیه قصد ندارد درباره موضوع مبادله احتمالی ویلان متهم به جاسوسی در روسیه با مقامهای دولت جوبایدن رئیس جمهوری آمریکا مذاکره کند.  

 وی خاطرنشان کرد که موضوع مبادله ویلان جاسوس آمریکایی در دستور کار مذاکرات با طرف آمریکایی قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مقامهای آمریکایی چندین بار خواستار آزادی پل ویلان جاسوس آمریکایی محکوم به ۱۷ سال حبس در روسیه بخاطر جاسوسی شده اند.

ولادیمیر ژربنکوف وکیل ویلان به تازگی گفته بود که مقامهای آمریکا و روسیه ممکن است درباره مبادله ویلان با یک تبعه روسیه زندانی در آمریکا رایزنی  کنند.

ریابکوف گفت که مسکو برای مذاکره با آمریکا درباره مبادله افراد در فهرست های دو کشور براساس کنوانسیون سال ۱۹۸۳ شورای اروپا آمادگی دارد اما نام ویلان در این گونه فهرست ها قرار ندارد.  

پل ویلان در اوایل دی ماه سال ۹۷ هنگام رد و بدل فلش کارت فهرست مأموران سازمان اطلاعاتی روسیه در هتل متروپل مسکو به دام افتاد.
 ویلان علاوه بر تابعیت آمریکایی، گذرنامه کشورهای انگلیس، کانادا و ایرلند را هم دارد. منبع: خبر انلاین برچسب ها: روسیه ، درخواست ، آمریکا ، رد کردن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روسیه درخواست آمریکا رد کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» روسیه قرار گرفت

رسانه‌ها امروز (شنبه) گزارش دادند که پس از جست‌وجو در پایگاه داده‌های آنلاین وزارت کشور روسیه، می‌توان نام ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین را در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، در صفحه مربوطه نوشته شده است که زلنسکی بر اساس یک ماده از قانون کیفری روسیه تحت تعقیب است؛ اما جزئیات بیشتر آن مشخص نشده است.

گفتنی است، روسیه پیش از این نیز برخی سیاستمداران و شخصیت‌های مشهور خارجی را در فهرست تحت تعقیب خود قرار داده است.

به طور مثال در ماه فوریه، مسکو اعلام کرد که به دنبال «کاجا کالاس» نخست وزیر استونی است. به گفته روسیه، این مقام بنا‌های تاریخی دوره شوروی را تخریب و در نتیجه به حافظه تاریخی روسیه هتک حرمت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • زلنسکی در فهرست «مجرمان تحت تعقیب» روسیه قرار گرفت
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه