Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکسالی است که اخبار کرونا در تمام رسانه‌ها به گوش می‌رسد و این مهمان ناخوانده اوقات ناخوشایندی را در بطن فعالیت‌هایمان ایجاد کرده است. اما یک قشر فداکار در لابه‌لای همین اخبار و روزمرگی‌ها، با حضورشان نقطه قوت این روزهای سخت بوده‌اند. کادر درمان کشور با تلاش‌های شبانه‌روزی دوشادوش تمام سختی‌ها و پابه‌پای تمام مردم برای بهبود اوضاع، زندگی‌شان را وقف بیماران کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای قدردانی از زحمات بی‌دریغ پرستاران و به مناسبت روز پرستار، گلدیران در دو استان سیرجان و قزوین به ۲۰ پرستار این دو استان به قید قرعه ۲۰ ماشین لباسشویی جی‌پلاس هدیه کرد. این هدایا در شرایطی بود که امکان خرید تمام محصولات جی‌پلاس برای پرستاران این دو استان تا ۳۰ آذرماه ۹۹، با کدتخفیف ویژه فراهم شده بود.

مراسم قدردانی و اهدای جوایز در روز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه، با حضور مدیران گلدیران و جمعی از پرستاران در کارخانه کاسپین قزوین این شرکت برگزار شد.

انتخاب بیمارستان‌های سیرجان و قزوین با توجه به فعالیت‌‎های تولیدی گلدیران در این استان‌ها، بخشی از مسئولیت اجتماعی این شرکت در ادای دین به کادر درمان این دو استان بود.

کارخانه کاسپین قزوین با خطوط تولید ماشین لباسشویی و ظرفشویی جی‌پلاس با بیش از ۵۰ هزار مترمربع مساحت و بیش از ۳۰ هزار مترمربع زیر بنای تولیدی-اداری ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار دستگاه را در بالاترین سطح کیفی دارد.

کارخانه سیرجان کرمان با بیش از ۱۴ هکتار مساحت، ۷۰ هزار مترمربع زیربنای تولیدی -اداری شامل کارخانه‌های تولید تلویزیون، برد الکترونیکی، جارو برقی و یخچال فریزر، ظرفیت تولید ۶۰۰ هزار دستگاه تلویزیون و ۱۶۰ هزار دستگاه یخچال را در سال دارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5148596

منبع: مهر

کلیدواژه: پرستاران کادر درمان کسب و کار کسب و کار تکنولوژی بیمه صنعت خودروسازی گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو اندروید تعطیلات نوروزی نوزاد اهدای عضو ال جی مسابقه بازی های رایانه ای دو استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر ۷۶۰ هزار متر مربع با ۵ هزار و ۵۰۰ نفر پرسنل سالانه ۲۲ هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و ۱۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از ۶۰۰ درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن تا سال ۱۴۰۴ نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228990 برچسب‌ها سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • قیمت محصولات ایران خودرو امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد