Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، فرهادی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در جلسه دیدار مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند.

او افزود: حفظ این تاریخ ارزشمند و انتقال آن به نسل جوان از اهمیت بسزایی برخوردار است و در تقویت روحیه انقلابی نیز مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایجاد باغ موزه دفاع مقدس را یکی از راهکار‌های مهم در زنده نگهداشتن یاد شهدا و همچنین خاطرات دوران جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع در استان باید به میدان بیایند و در جهت احداث باغ موزه دفاع مقدس و نیز یادمان شهدا هم افزایی داشته باشند.

بیشتر بخوانید

 کمبود اعتبار برای باغ موزه دفاع مقدس در خراسان جنوبی

فرهادی ادامه داد: در این دو موضوع، کیفیت مناسب و سرعت بخشدن به روند اجرای کار باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در این دیدار، سرهنگ فلاحی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته درخصوص احداث باغ موزه دفاع مقدس در شهر بیرجند و مشکلات و موانع اجرای طرح ارائه کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنگ تحمیلی دفاع مقدس باغ موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، «منصور عزیر پورمحمدی» امروز شنبه (۱۵ اردییبهشت ۱۴۰۳) با حضور مردم اهواز تشییع و در گلزار شهدای بهشت آباد اهواز به خاک سپرده شد.

کد خبر 6096619

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز