Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@21:38:31 GMT

تقدیر رسمی از مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۵۳۷۵

تقدیر رسمی از مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان

اسماعیل اسفندیاری؛ خبرآنلاین خوزستان: محمد تقی امیری خراسانی  رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی از دکتر افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان بخاطر زحمات بی شائبه و موثر وی در امر توسعه و ترویج ورزش روستایی ، ورزشهای سنتی و بازی های بومی  محلی و همچنین حسن همکاری با این فدراسیون تقدیر و تشکر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر پایه همین گزارش در قسمتی از این تقدیر نامه رسمی آمده است: توفیق خدمت به نیکو ترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی ، فرصت گرنبها و پر افتخاری است که علاوه بر خشنودی مردم ، موجبات رضایت پروردگار متعال را در پی خواهد داشت. 
شایان ذکر است ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی در خوزستان از بدو ورود حیدری به اداره کل ورزش وجوانان هم راستا با دیگر ورزش های استان پیشرفت قابل توجهی داشته  نا انجا که این ورزش وبازی های مورد اقبال استانهای هم جوار هم قرار گرفته است.

48 

کد خبر 1487029

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است

محمد سبزه زاری به خبرنگار مهر گفت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گرد و خاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.

وی افزود: به تدریج در بعد از ظهر به سبب وزش بادهای جنوبی از شدت گرد و خاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گرد و خاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.

سبزه زاری ادامه داد: همچنین بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.

وی تصریح کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، به طوری که روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.

به گفته سبزه زاری، شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.

سبزه زاری گفت: در شبانه روز گذشته گتوند با ۴۰.۲ و ایذه با ۱۳.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند و در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۹.۷ و کمینه دمای ۲۵.۲ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6092039

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • زمین‌های بی‌آب و علف البرز هم از شر ویلاسازی مصون نیست!
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد