Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۶ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۵ آغاز شد. در این هفته ۲ تیم اهورای بهبهان و ایمان شیراز بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند.

نتایج کامل مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

کراپ الوند قزوین ۲ - گیتی پسند اصفهان ۲

در اولین مسابقه حساس این هفته، ۲ تیم کراپ الوند قزوین و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی که به میزبانی کراپ و در سالن بدون تماشاگر یادگار امام (ره) قزوین برگزار شد، در پایان هر ۲ تیم به تساوی ۲ - ۲ رضایت دادند. گل‌های کراپ را در این مسابقه سعید افشار و مهدی جاوید به ثمر رساندند و سعید احمد عباسی و علی اصغر حسن زاده هر کدام موفق شدند یک بار دروازه کراپ را باز کنند. تیم فوتسال کراپ الوند قزوین در بازی هفته گذشته برابر تیم شهروند ساری به پیروزی رسیده بود و گیتی پسند اصفهان هم بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو بود. در حاشیه این دیدار محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال به همراه محمدرضا حیدریان در سالن یادگار امام حضور پیدا کرد و از نزدیک دیدار تیم‌های کراپ با گیتی پسند را تماشا کرد.

بیشتر بخوانید

غایبان تیم فوتسال فرش آرا مقابل کوثر اصفهان
شهروند ساری ۸ - شهید منصوری قرچک ۲

در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های شهروند ساری و شهید منصوری قرچک رو به روی یکدیگر قرار گرفتند. در این مسابقه که به میزبانی شهروند و در سالن بدون تماشاگر شهید سید رسول حسینی ساری برگزار شد، در پایان این مسابقه پر گل و تماشایی تیم شهروند توانست با نتیجه عجیب ۸ بر ۲ از سد شهید منصوری قرچک عبور کند. گل‌های شهروند را در این مسابقه رضا قنبری (۳ گل)، بهداد شیخ احمدی (۲ گل)، بلال اسماعیلی، محمدرضا کرد و عرفان حسین زاده به ثمر رساندند.

مجتمع فردوس قم ۶ - مقاومت البرز ۵

در دیگر بازی این هفته، عصر امروز ۲ تیم مجتمع فردوس قم و مقاومت البرز در سالن بدون تماشاگر شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی تیم فردوس قم موفق شد با نتیجه نزدیک ۶ بر ۵ از سد مقاومت البرز عبور کند. مقاومت بعد از مدت‌ها پیروزی امروز طعم شکست را چشید.

راگای تهران  یک - مس سونگون  یک

در یکی دیگر از بازی‌های حساس و مهم مسابقات لیگ برتر فوتسال، بعدازظهر امروز تیم‌های راگای تهران و مس سونگون رو به روی یکدیگر قرار گرفتند. این بازی به میزبانی راگا و در سالن بدون تماشاگر حرم مطهر شهر ری برگزار شد و در پایان این رقابت جذاب و مهیج هر ۲ تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند. حمیدرضا ره انجام برای راگا و بابک نصیری هم برای مس موفق به گلزنی شدند.

ملی حفاری اهواز ۴ - سن ایچ ساوه  یک

در یکی دیگر از مسابقه‌های امروز ۲ تیم ملی حفاری اهواز و سن ایچ ساوه در سالن بدون تماشاگر امام رضا (ع) اهواز مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت تیم ملی حفاری توانست با نتیجه پر گل ۴ بر یک از سد حریف ساوجی خود عبور کند. این دومین پیروزی متوالی ملی حفاری بعد از پیروزی در بازی هفته گذشته برابر راگای تهران بود. سن ایچ ساوه هم به دومین باخت متوالی خود دست یافت.

بیشتر بخوانید

دروازه بان سابق تیم فوتسال پاس تهران به سفیر گفتمان پیوست
بازار‌های روز کوثر اصفهان  ۶ - فرش آرای مشهد ۴

آخرین مسابقه امروز را ۲ تیم بازار‌های روز کوثر اصفهان و فرش آرای مشهد برگزار کردند. در این دیدار که به میزبانی کوثر و در سالن بدون تماشاگر پیروزی اصفهان برگزار شد، تیم کوثر در دیداری جذاب و مهیج فرش آرا را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست داد. همچنین در این دیدار مجید خزایی بازیکن ملی پوش تیم فوتسال فرش آرای مشهد به دلیل دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال سالن بدون تماشاگر شهید منصوری تیم فوتسال ملی حفاری گیتی پسند برگزار شد رو به رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم

تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و قرقیزستان به فینال پلی‌آف جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا رسیدند و برای کسب سهمیه پنجم جام‌جهانی تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صعود تیم ملی فوتسال ازبکستان به جمع چهار تیم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا و استفاده از سهمیه صعود به جام‌جهانی که همین تیم میزبان مسابقات جام‌جهانی است باعث برگزاری دیدارهای حذفی برای انتخاب تیم پنجم به‌انجام برسد تا اینگونه شانس‌مجدد به تیم‌های حذف شده در مرحله قبلی (یک‌چهارم نهایی) برای تلاش در مسیر رفتن به جام‌جهانی داده شود.

در نخستین بازی مرحله حذفی برای انتخاب تیم پنجم قاره آسیا، افعانستان از ساعت ۱۰:۳۰ امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ به مصاف عراق رفت و در روزی که گلر بازی گذشته خود و چپ پای اصلی‌اش را به‌دلیل مصدومیت بر روی نیمکت خود نشانده بود، با انگیزه ظاهر شد و با پیروزی پنج بر سه راهی دور بعد شد.

تیم مجید مرتضایی باوجود اینکه ابتدا از حریف خود عقب افتاد هرگز ناامید نشد و توانست با ارائه یک فوتسال زیبا خصوصاً در نیمه اول در نتیجه فاصله ایجاد کرده و در نیمه دوم نبض بازی را در دست بگیرد. عملکرد دروازه بان افغانستان در این بازی نیز یکی از نقاط عطف پیروزی و صعود این تیم بود.

دیگر دیدار این مرحله هم از ساعت ۱۲:۳۰ بین تیم‌های ملی فوتسال ویتنام و قرقیزستان برگزار شد که با پیروزی سه بر دو قرقیزها همراه شد و بنابراین تیم های افعانستان و قرقیزستان برای انتخاب پنجمین تیم قاره‌کهن به جصاف هم خواهند رفت.

در نهایت تیم برتر این بازی‌ها می‌تواند آخرین سهمیه باقی مانده قاره آسیا برای جام‌جهانی ۲۰۲۴ را که به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد کسب کند. گفتنی است از پنج سهمیه آسیا در جام‌جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، چهار سهمیه مربوط به منطقه آسیای‌میانه (CAFA) و یک سهمیه مربوط به منطقه جنوب شرق (ASEAN) است.

کد خبر 748139

دیگر خبرها

  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم