Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه منچستریونایتد ساعتی پیش رسما اعلام کرد که قرارداد میسون گرینوود ستاره جوان و ۱۹ ساله خود را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهاجم انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

باشگاه منچستریونایتد بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی اعلام کرد قرارداد میسون گرینوود را تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده، این در حالی است که این قرارداد قابلیت تمدید برای یکسال دیگر را هم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم انگلیسی که محصول آکادمی باشگاه منچستریونایتد است، از سن هفت سالگی در این باشگاه عضویت دارد.

گرین‌وود ۱۹ ساله که تاکنون در ۸۲ بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته و ۲۱ گل نیز به ثمر رسانده، پس از امضای قرارداد جدید به سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت:

وقتی از هفت سالگی به منچستریونایتد ملحق می‌شوید، تنها آرزوی‌تان این است که روزی برای تیم اصلی باشگاه بازی کنید. برای رسیدن به این سطح هم سخت تلاش کردم و دو سال اخیر هم فوق‌العاده بود. با حمایت سولسشائر، کادرفنی او و بازیکنان فوق‌العاده‌ای که از آنها چیزهایی یاد می‌گیرم، می‌دانم که روز به روز در حال پیشرفت هستم.

وی افزود:

هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دادن دارم و به این تیم بسیار متعهد هستم و تلاش می‌کنم به تیم برای رسیدن به موفقیت کمک کنم. می‌خواهم پاسخ حمایتی که باشگاه از من کرد را بدهم و به همه نشان بدهم که قادر به انجام چه کارهایی هستم.

اولگنار سولسشائر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ هم اظهار داشت:

میسون استعدادی شگفت‌انگیز است و این فصل پیشرفت قابل‌توجهی کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد گرینوود سولسشائر گرینوود منچستر منچستریونایتد میسون گرینوود باشگاه منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

مدافع نوجوان بارسلونا فاصله زیادی تا امضای یک قرارداد جدید ندارد. 

طرفداری | بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد پائو کوبارسی است. این پدیده نوجوان طی چند ماه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ژاوی به دست آورده، در حساس ترین شرایط به او اعتماد شده و به همین دلیل، بارسلونا مذاکرات تمدید قرارداد را سرعت بخشیده است.

از دلایل این تمدید قرارداد، افزایش مبلغ بند فسخ قرارداد او است که در حال حاضر روی 10 میلیون یورو تنظیم شده است، رقمی وسوسه کننده برای هر تیمی که بتواند این مبلغ را بپردازد. با این حال به نظر می رسد این بند فسخ حداقل تا تابستان امسال تغییری نکند. نشریه موندو دپورتیوو گزارش می دهد که دو طرف تا نهایی کردن قرارداد جدید فاصله کمی دارند، اما این قرارداد تنها پس از رسیدن کوبارسی به سن 18 سالگی در ژانویه 2025 امضا خواهد شد؛ در آن زمان بند فسخ او به 1 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.  

با وجود این خوش بینی، دو مانع کوچک همچنان وجود دارد که باید برطرف شوند، هرچند روزنامه کاتالانی اطمینان می دهد که این موانع مشکلی ایجاد نخواهند کرد. یکی از آنها وضعیت فیرپلی مالی بارسلونا است که ممکن است باعث شود بارسلونا او را در ابتدای فصل آینده به عنوان بازیکن جوان یا بازیکن بارسلونا B ثبت کند تا حقوق او به سقف حقوقی آنها ضربه نزند. مورد دیگر مدت قرارداد است. بارسلونا مشتاق است او را برای شش سال تا سال 2031 تمدید کند، در حالی که کوبارسی تمایل بیشتری به قرارداد پنج ساله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد