Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشغالگران از تاسیس «انجمن اقلیت های یهودی خلیجی» در شش کشور عربی حوزه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، صفحه «اسرائیل بالعربیه» متعلق به وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در توئیتر اعلام کرد: این رژیم انجمن «اقلیت های یهودی خلیجی» را در شش کشور عربی حوزه خلیج تاسیس کرد. این انجمن در نوع خود یک سازمان جدید است که برای نخستین بار ایجاد شده است و یهودیان امارات، بحرین، عمان، عربستان، قطر و کویت را دربرمی گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این صفحه آمده است: این انجمن به رشد و شکوفاکردن زندگی یهودیان در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس متعهد است.

 

این انجمن امور اقلیت های یهودی در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جمله مسایل مذهبی و مناسبت های اجتماعی و دینی و مسایل مربوط به روابط تربیتی به ویژه کودکان، صدور مجوز برای غذای حلال را برعهده خواهد گرفت.

 

ریاست این انجمن برعهده «داوود نونو» عراقی تبار مقیم بحرین است که خانواده اش از دهه ها پیش به بحرین عزیمت کردند. نونو پیش از این عضو مجلس شورای بحرین بوده است. وی رئیس اقلیت یهودی در بحرین است که تعداد اعضای آن به 50 نفر می رسد.

 

تعداد اعضای این انجمن هفت نفر است و در شش کشور عربی حوزه خلیج فارس مستقر می شوند.«هدی نونو» سفیر پیشین بحرین در آمریکا یکی از این اعضا است.

 

تاسیس دادگاه یهودی برای رسیدگی به اختلافات مدنی و وضعیت فردی و مناسک یهودی از جمله مهم ترین وظیفه این انجمن است.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: انجمن یهودی حوزه خلیج فارس رژیم صهیونیستی عربی حوزه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!

 صنایع پتروشیمی خلیج فارس پسوند «خلیچ فارس» را به نام این باشگاه اضافه می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، با واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کم کم شاهد تغییرات جدید در این باشگاه خواهیم بود.

یکی از این تغییرات که پس از جلسه امروز مدیران پتروشیمی خلیج فارس با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال زمزمه‌های آن مطرح شده، اضافه شدن پسوند خلیج فارس به نام باشگاه استقلال است.

    در حالی که همزمان با تکمیل مراحل واگذاری پسوند ایران از نام باشگاه استقلال برداشته شده بود، حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که قرار است عبارت خلیج فارس به نام استقلال اضافه شده تا این باشگاه از فصول آینده با نام استقلال خلیج فارس در مسابقات فوتبال داخلی و بین‌المللی شرکت کند.

پیش از این پسوند آبی پوشان، ایران بود و حتی در سامانه کدال و نامه های اداری و رسمی از این تیم به عنوان استقلال ایران یاد می شد که حالا به نظر می رسد باید شاهد تغییر آن به استقلال خلیج فارس باشیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تعیین هویت «خلیج فارس» را به امارات واگذار کرده ایم ! دانشگاه عربستانی از نام «خلیج فارس» استفاده کرد

دیگر خبرها

  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • نگاه تاریخی به خلیج فارس راه حل مناقشات منطقه‌ای
  • ببینید/ مروری بر نقشه‌های تاریخی و مشهور جهان که نام خلیج فارس بر تارک‌شان می‌درخشد
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • یک‌روز برای خلیج همیشه فارس
  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ