Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: حمایت از نخبگان، جوانان و مبتکران یکی از راهکار های توسعه همه جانبه این استان به شمار می رود.

حسین کلانتری روز سه شنبه در حاشیه افتتاح مرکز رشد دهدشت به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون علمی رئیس جمهور در یاسوج، افزود: به فناوران و واحد های فناورانه و پارک علم و فناوری توجه ویژه خواهد شد زیرا که پیشرفت همه جانبه کشور در گرو حمایت از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: رقابت در دنیای امروز شدید بوده و باید شرکت های فناور بسیار توانمند شوند و البته همت فناوران شرکت های دانش بنیان استان ستودنی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در سفر امروزش به استان از اقدامات رو به رشد شرکت های دانش بنیان و فعالیت هایی که در پارک علم و فناوری شکل گرفته است، رضایت داشت.

کلانتری تصریح کرد: در این سفر نیاز های واحد های فناور استان در بازدید از نمایشگاه فناورانه بررسی و قول های مساعدی برای حمایت از این واحد ها داده شد البته بخش هایی به استان ارجاع داده می شود و حمایت های زیرساختی و مالی از آن ها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در موضوع کرونا فعالیت های شرکت های دانش بنیان کشور چشمگیر بوده و در عرصه بین المللی درخشیده اند و تمام نیاز های نظام سلامت ( از قبیل ونتیلاتور و واکسن) پیشرو بوده اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات نظام در تمامی حوزه ها در کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: در حوزه سلامت تعداد تخت‌های بیمارستانی ۲ برابر شده و همچنین خدمات دولت در زمینه مسکن روستایی در استان افزایش یافته است.

کلانتری تاکید کرد: ظرف حدود یک سال گذشته افزون بر ۲ هزار مسکن برای روستاییان آماده شده و ۱۵۰۰ واحد دیگر نیز تا پایان دولت تکمیل می شوند. در دولت تدبیر و امید ۱.۵  برابر ۳۵ سال گذشته در حوزه مسکن این استان خدمات ارائه شده است.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: از سال ۹۲ تاکنون میزان بزرگراه ها از ۵۰ کیلومتر به ۴۲۰ کیلومتر در استان رسیده و بیش از ۴۰۰ کیلومتر دیگر در دست اجراست.

گفتنی است که سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری امروز سه‌شنبه با هدف بازدید از شرکت‌های دانش بنیان و افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور دهدشت و شرکت در چند برنامه دیگر وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد. نشست با فناوران برتر، بازدید از نمایشگاه فناورانه، بازدید از دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و دانشگاه آزاد واحد یاسوج و دانشگاه یاسوج از دیگر برنامه های معاون رییس جمهوری در سفر به این استان بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد استانی سیاسی فناوري کهگیلویه و بویراحمد شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • حمایت از تحقیقات ریسک‌پذیر و خطرپذیر نخبگان