Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، در حوزه اعمال قانون و در چارچوب کنترل زنجیره کرونا در طرح محدودیت شبانه تعداد ۱۰۸ هزار و ۴۲۸ خودرو و در مناطق نارنجی ۱۲۳۴۹ خودرو جریمه و اعمال قانون شدند.

بر اساس این گزارش تعداد نیروهای بکارگیری شده،  ۳۹۱۳نفر، تعداد نقاط اجرای طرح،  ۱۹۵۸ نقطه و افزایش ۴ درصدی تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال قبل مشاهده گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می‌افزود:‌ اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف، ‌ تعداد  ۷۴۷۱ مورد بازدید، ‌ ۵۲۵۲ مورد تذکر و صورتجلسه‌ و همچنین پلمپ ۱۶۱ مورد انجام شده است.  

ناجا در این گزارش اعلام کرد:‌ ۱۷ هزار و ۶۵۲ مورد تذکر لسانی به رانندگان خودروها انجام، تعداد خودروهای عودتی ۱۲ هزار و ۶۵۸ دستگاه به مبدا حرکت و تعداد۱۰۸ هزار و  ۴۲۸ خودرو موارد اعمال قانون، ‌جریمه (طرح محدودیت شبانه)، جریمه شده اند.

در مناطق نارنجی نیز  تعداد ۱۲ هزار و ۳۴۹ خودرو  و در مناطق قرمز، ۶۸۱ جریمه شده اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا پلیس راهور ناجا فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا از جریمه ۵۰ هزار تومانی برای خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند، خبر داد. سرهنگ محمد حسن ابراهیم پور اظهار کرد: شیشه‌دودی همچنان جریمه دارد و مبلغ جریمه آن هم ۵۰ هزار تومان است.

به گزارش روزیاتو، وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا یک خودرو برای داشتن شیشه دودی در روز فقط یک بار جریمه می‌شود یا امکان دارد بیشتر جریمه شود، گفت: بله امکان اینکه فردی در روز چند بار به دلیل داشتن شیشه‌دودی جریمه شود، وجود دارد.

رئیس مرکز اجراییات پلیس راهور فراجا تصریح کرد: فردی که استمرار به تخلف داشته باشد باید طبق قانون با او برخورد و جریمه شود؛ در واقع استمرار در تخلف به معنای بی‌قانونی فرد متخلف است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • ستاد حجاب از تکالیف شورایعالی انقلاب فرهنگی است | جزئیات جریمه قطعی بدحجابی
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟