Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: بستر برگزاری یک انتخابات سالم و حداکثری در استان مرکزی مهیا است و اصل بی طرفی در انتخاب باید برای همه مجریان و نظارت کنندگان انتخابات به عنوان یک تکلیف الهی و مدنی مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بی‌طرفی در انتخابات حد و مرز ندارد، بیان کرد: مجریان و ناظران انتخابات با وسواس و حساسیت کامل باید این روند بی‌طرفی را دنبال کنند تا اعتماد مردم خدشه دار نشود و هر گونه گمانه‌زنی از میان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار استان مرکزی خاطر نشان کرد: انتخابات پیش رو از تلفیق انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و روستا تشکیل شده و همین تلفیق حساسیت انتخابات پیش رو، را نسبت به دیگر انتخابات بیشتر کرده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس و حساسیت همه دست اندر کاران باید تلاش کنند، همواره از آرای مردم به بهترین شکل صیانت و پاسداری کنند. به گفته استاندار مرکزی، امکانات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی تدارک دیده شده است.

کد خبر 5148815

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی ستاد انتخابات استان مرکزی انتخابات 1400 ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه شیراز شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج مشهد اردبیل لیگ برتر فوتبال ایران همدان استان مرکزی بی طرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • راند دوم
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران