Web Analytics Made Easy - Statcounter

تست کرونای 3 نفر از اعضای ترابزون مثبت اعلام شده است.

باشگاه ترابزون سپور با انتشار خبری عنوان کرد که تست کرونای 3 عضو این تیم مثبت شده است.

به گزارش طرفداری، باشگاه ترابزون سپور ترکیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:

با اعلام نتایج تست کوید 19، متوجه شدیم که تست کرونای دو بازیکن و یک عضو کادرفنی ما مثبت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون این افراد در قرنطینه و دور از سایر بازیکنان در قرنطینه حضور دارند.

در این باره برخی از اخبار غیر رسمی در ترکیه از مثبت شدن تست کرونای سید مجید حسینی نام می‌ برند. البته که سایت رسمی باشگاه ترابزون از اعلام اسمی خودداری کرده است.

اخبار داغ 

شوخی های پروین و دایی در آزادی | علی دایی: صدا و سیما را دوست ندارم، شما مصاحبه کن! سوشا مکانی: باز هم برای آن آدم آرزوی مرگ می کنم | می خواستم برای تیم ملی نروژ بازی کنم خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت اسرائیل برای میزبانی متمرکز لیگ قهرمانان اروپا و یورو 2020 اعلام آمادگی کرد! رومنیگه: قرارداد مسی را دیدم، خنده ام گرفت؛ غیر ممکن است به یوونتوس بروم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون

آسترازنکا شرکت بزرگ تولیدکننده دارو سرانجام پس از چندسال تایید کرد که واکسن کرونای این شرکت می‌تواند عوارض جانبی لخته خون و کاهش پلاکت‌‌ ایجاد کند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آسترازنکا ـ شرکت بزرگ تولیدکننده دارو ـ سرانجام پس از چندسال تایید کرد که واکسن کرونای این شرکت با نام تجاری کوویشیلد (Covishield) که در سطح گسترده‌ای استفاده شده، ممکن است عوارض جانبی نادر از جمله لخته خون و کاهش پلاکت‌‌ خون ایجاد کند.

شرکت بریتانیایی ـ سوئدی آسترازنکا، کوویشیلد را با همکاری دانشگاه آکسفورد ساخت و تولید آن در دوران همه‌گیری کرونا در مؤسسه سرم هند انجام شد. این واکسن در بیش از 150 کشور از جمله انگلیس و هند تزریق شد.

یافته‌های برخی پژوهش‌های انجام‌شده در دوره همه‌گیری نشان می‌داد که این واکسن در محافظت مقابل ویروس کرونای جدید بین 60 تا 80 درصد مؤثر است.

کانادا 13.6 میلیون دوز واکسن آسترازنکا را دور می‌ریزد!

با وجود این، یافته‌های پژوهش‌های بعدی نشان داده که این واکسن ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد لخته خون شود که می‌تواند مرگبار باشد.

تعدادی از افراد در بریتانیا یک شکایت جمعی را ثبت و اعلام کرده‌اند که این واکسن منجر به بروز مرگ و میر و صدمات شدید منجر شده و در پی دریافت غرامت تا 100 میلیون پوند برای حدود 50 قربانی هستند.

در حالی که آسترازنکا ادعای افراد را رد می‌کرد، برای اولین بار در یکی از مدارک دادگاه تایید کرده است که این واکسن در موارد بسیار نادر، باعث سندرم لخته خون می‌شود که علامت اصلی ایجاد لخته خون و تعداد پایین پلاکت خون در انسان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است
  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران