Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، دهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر عصر امروز ۲۸ بهمن با حضور مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، هاکوپیان و صدیقه پاکبین دبیر این رویداد با به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

این جشنواره تا ۲ اسفند ادامه خواهد داشت. بخش بین‌الملل این رویداد روز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه در قالب «وبینار» آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در مراسم افتتاح دهمین جشنواره مد و لباس فجر گفت: ۸۰ مرکز فعال در حوزه مد و لباس، برای داشتن غرفه در نمایشگاه جشنواره مد و لباس فجر درخواست کردند که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی حدود ۴۰ غرفه در مجموعه برج آزادی حضور دارند.

وی افزود: فعالیت دبیرخانه‌های غیرمتمرکز یکی از مهم‌ترین رخداد‌های این دوره از جشنواره است که در حال حاضر استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، مازندران، هرمزگان خراسان رضوی، فارس و کرمانشاه در این رویداد مشارکت دارند.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به ظرفیت‌های فر هنگی و هنری شهر کاشان گفت: کاشان را به‌عنوان موضوع دهمین جشنواره مد و لباس فجر تعریف کردیم، چون نه تنها با اصفهان به‌عنوان قطب نساجی کشور همسایه است بلکه ظرفیت‌های متنوع فرهنگی، تاریخی و هنری این کشور در بخش‌های مختلف سبب شده است که به خاستگاه هویت اسلامی و ایرانی تبدیل شود.

از نکات اصلی در مراسم افتتاحیه این جشنواره، عدم توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی بود. از آنجایی که مکان برگزاری مجموعه فرهنگی هنری آزادی است و سالن‌های نمایشگاهی این مجموعه بعضا گنجایش کم و سقف کوتاهی دارند، اجتماع بیش از ۲۰۰ نفر در آنجا خطر بزرگی است که امروز شاهدش بودیم.

از طرفی حاضران در نمایشگاه عمدتا توجهی به رعایت فاصله‌ها نداشتند و به راحتی به صورت چسبیده به یکدیگر ایستاده و عکس می‌گرفتند. نکته جالب دیگر بی توجهی عوامل به این تخلف‌ها بود. یعنی هیچ یک از عوامل به افرادی که قوانین بهداشتی را زیر پا می‌گذاشتند تذکر نمی‌داد. غفلتی که می‌تواند نتایج بسیار خطرناک در پی داشته باشد.

دهمین جشنواره مد و لباس فجر با شعار «هر گوشه کاشان بهشتی است جهان را» در بخش‌های رقابتی و غیر رقابتی قرار بود از ۲۸ بهمن تا ۲ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مد روز مد و لباس دهمین جشنواره مد و لباس فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران