Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی مسمومیت محکومی به نام بهنام محجوبی در یکی از بیمارستان‌های تهران، اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی تهران در اطلاعیه‌ای ضمن ابراز تاسف، نسبت به این واقعه اعلام کرد: فرد مورد اشاره، دارای سابقه بیماری‌ بوده و به همین دلیل در جریان تحمل محکومیت، تحت نظر پزشک قرار داشته است.
این اطلاعیه می افزاید: زندانی محجوبی از ابتدای امسال تاکنون نیز هیچ درخواست ملاقاتی به جز یک مورد نداشته است ، در تاریخ 7 بهمن 99 مادر وی درخواست ملاقات داشته اند که ملاقات هم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اداره کل زندانهای تهران تصریح کرده است: در تاریخ 12 بهمن 99 با نظر مرجع قضایی به دلیل بیماری محکوم مورد اشاره با تعویق اجرای مجازات وی موافقت می‌شود مشروط به اینکه وثیقه 200 میلیون تومانی جهت خارج شدن از زندان اخذ شود این موضوع همان زمان رسما و به صورت کتبی به وی ابلاغ می شود.
بر اساس این اطلاعیه متاسفانه در روزهای گذشته، این محکوم دچار مسمومیت شده که بلافاصله جهت درمان به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل می‌شود.
اداره کل زندان‌های تهران در این اطلاعیه، تاکید کرده است، تمام مراقبت‌های مورد نیاز پزشکی در طول دوران حبس و همچنین اقدامات ویژه درمانی در زمان بستری شدن متهم در بیمارستان، به صورت کامل انجام شده و وی هم اکنون نیز تحت مراقبت های ویژه پزشکی است.
سازمان زندانهای تهران با اشاره به اینکه بررسی‌های اولیه و ادعای هم اتاقی‌های وی نشان می‌دهد زندانی محجوبی بر اثر مصرف بیش از حد دارو مسموم شده تاکید دارد: موضوع علت مسمومیت وی در حال بررسی دقیق و فوری است و نتیجه نهایی پس از بررسی پزشکی و قضایی اعلام می شود.
گفتنی است این محکوم در غائله خیابان گلستان هفتم در سال 96 دستگیر و پس از طی همه فرایندهای قضایی، به تحمل حبس محکوم شده بود.
منبع: تسنیم برچسب ها: بهنام محجوبی

منبع: خرداد

کلیدواژه: بهنام محجوبی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد میزان بارندگی مدت مشابه سال گذشته آبی استان را ۹۸.۷ میلیمتر و متوسط دوره آماری استان را ۸۷.۹ میلیمتر عنوان کرد و گفت: برهمین اساس بارندگی امسال استان نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش و نسبت به متوسط دوره آماری نیز ۴۳ درصد افزایش داشته است.

محجوبی در پایان با اشاره به پیش بینی بارش‌های پایان هفته جاری استان، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال آبی جاری شاهد بارش‌های مناسب و کم خسارتی در استان و دیگر مناطق کشورمان باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رشد ۴۳ درصدی میزان بارش ها در استان یزد
  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • توضیحات وحیدی درباره طرح تقسیم استان تهران
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • توضیحات زاکانی درباره نحوه کمک شهرداری تهران در طرح نور
  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • «لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد