Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از آغاز دیدار دو تیم نود و هشتی ها و منتخب سرخابی ها اتفاق جالبی به چشم می خورد. رضا عنایتی با هم نیمکت نشین علی دایی شد و مدیرروستا بازیکن جایگزین خداداد عزیزی.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار دو تیم یاران زنده یاد میناوند و زنده انصاریان از دقایقی پیش در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که دقایقی پیش از آغاز بازی دو تیم منتخب نود و هشتی ها و سرخابی ها به لیست بازیکنان حاضر در میدان نگاهی می انداختیم سوژه جالبی به چشم مان آمد.

علی دایی مهاجم نوک تیم منتخب نود و هشتی ها در این بازی است و رضا عنایتی روی نیمکت نشسته است! نکته جالب در این باره اینکه 15،20 سال قبل از این هم عنایتی که می خواست به عنوان یکی مهاجمان تیم ملی به میدان برود بالاجبار پشت سدی به نام علی دایی قرار می گرفت. اتفاقی که امروز هم افتاد و پس از گذشت سال ها باز هم رضا عنایتی در تیم منتخب نود و هشتی ها روی نیمکت نشست تا علی دایی به میدان برود.

این اتفاق البته درباره نفرات دیگر هم می افتاد. به طور مثال علی اصغر مدیرروستا روی نیمکت می نشست تا خداداد عزیزی در ترکیب اصلی به میدان برود. درست به مانند همین امروز و به یاد دورانی که مدیرروستا آقای گل لیگ ایران بود اما راهی به ترکیب اصلی تیم ملی پیدا نمی کرد باز هم در دیداری که با عنوان یادبود زنده یاد علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار شد او به ترکیب اصلی نرسید تا خداداد عزیزی به میدان برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رضا عنایتی علی دایی مهرداد میناوند علی انصاریان میدان برود خداداد عزیزی نود و هشتی ها علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، در یکی از این تصاویر چهره حسین سلیمانی زخمی است و با علی انصاریان مشغول صحبت است.

کد خبر 848304 برچسب‌ها خبر مهم علی انصاریان بازیگران سینما و تلویزیون ایران چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • تصاویر دیده نشده از زنده یاد علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم