Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:27:50 GMT

هدف نقل و انتقالاتی بارسا در اینتر ماندنی است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۶۶۶۰

هدف نقل و انتقالاتی بارسا در اینتر ماندنی است

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر در آستانه تمدید قرارداد با این تیم تا سال ۲۰۲۴ قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال لائوتارو مارتینز به اینتر در سال 2018، او خود را در قامت یکی از مهم‌ترین بازیکنان باشگاه ایتالیایی به اثبات رساند و در دو فصل اخیر گل ها و پاس گل های زیادی برای نراتزوری به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در این فصل هماهنگی بسیار خوبی با روملو لوکاکو پیدا کرده و اینتر امیدوار است که با این زوج ترسناک بعد از سال ها به قهرمانی سری آ دست پیدا کند.

 

علی رغم اینکه لائوتارو مارتینز در مدت زمان حضور خود در اینتر یک بازیکن کاملاً ثابت و کلیدی برای این تیم بوده اما طی ماه های گذشته و به خصوص در تابستان اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال انتقال او به بارسلونا مطرح شد؛ اتفاقی که نهایتا رخ نداد و ستاره آرژانتینی در نراتزوری ماندگار شد.

 

 

 

 

در همین ارتباط توتواسپورت گزارش داده که لائوتارو مارتینز اکنون در آستانه تمدید قرارداد با اینتر قرار گرفته است. بر اساس گزارش منتشر شده توافقات کامل بین نمایندگان ستاره آرژانتینی و جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر حاصل شده و او به زودی قرارداد خود را تا سال 2024 تمدید خواهد کرد.

 

توتو اسپورت همچنین مدعی شده که دستمزد سالیانه مهاجم آرژانتینی با افزایش روبرو می‌شود و او 4.5 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد. همچنین برخی پاداش ها نیز را در قرارداد لائوتارو مارتینز گنجانده خواهد شد.

اینتر میلان بارسلونا لائوتارو مارتینز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان بارسلونا لائوتارو مارتینز لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر

نراتزوری سه گزینه برای پست وینگ بک راست را درنظر دارد

طرفداری | امیل هولم، وینگ بک راست سوئدی آتالانتا به مانند تابستان قبل دوباره مورد توجه اینتر قرار گرفته است. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اگر اینتر با دنزل دومفریز بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسد، او را در تابستان 2024 یعنی در فاصله یک فصل مانده به اتمام قراردادش به فروش می رساند. نراتزوری به وینگ بک راست 24 ساله خود پیشنهاد جدیدی ارائه داده و تا 15 روز آینده منتظر جواب او می ماند.

گزینه های جانشینی دومفریز؟ اینتر در صورت عدم توافق با این بازیکن هلندی، به آرون ون بیسکا از منچستریونایتد، مایکل کایوده از فیورنتینا و امیل هولم فکر خواهد کرد. هولم در تابستان 2023 به صورت قرضی از اسپتزیا راهی آتالانتا شد اما هنوز مشخص نیست قرارداد او دائمی می شود یا نه. مدیران اینتر که قبلا نیز به جذب این بازیکن 23 ساله علاقه نشان داده بودند، وضعیت او را زیرنظر خواهند داشت. 

اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • آرون ون بیساکا و امیل هولم مورد توجه اینتر
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است